audi
|
Zal niet echt spannend worden.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Zo dat was onverwacht een heerlijke sessie op Schellinkhout. Nooit geweten dat zoveel mensen naar harinkie luisteren. Het was gewoon stil op schell. Spread the word Haring, en des te meer ruimte voor mij op Schell. Ps prima gevaren met 11m
|
|
|
|
|
Tony-G
|
Dat was weer top gisteren op Schellinkhout met zon, wind en gezellig, zeker na zo’n drukke dag op je werk. Wind was goed en komende dagen met soul 15 aan de gang .
|
|
|
TableTopje
|
Het was zeker een TOP dagje Tony!
|
|
|
bredo
|
Ging weer fantastisch op de foil vandaag! 10 meter op en gaan!Was gezellig ook, met steeds meer foilers!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ging weer fantastisch op de foil vandaag! 10 meter op en gaan!Was gezellig ook, met steeds meer foilers! Waar vaar je ? Welke foil set heb je ? Lang over gedaan om het te leren ?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Waar vaar je ? Welke foil set heb je ? Lang over gedaan om het te leren ? Staat met grote letters onder zijn reactie waar hij mee vaart
|
|
|
Langbeest
|
Waar vaar je ? Welke foil set heb je ? Lang over gedaan om het te leren ? Staat met grote letters onder zijn reactie waar hij mee vaart hahahahaha Theootje!!!!!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Scherp hoor, niet gezien maar met RRD Hydrofoil en NAISH Kites weet je eigenlijk nog niks :
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Iemand ervaring met gescheurde kruisband, 6 tot 9 mnd herstel geven ze aan na operatie , of vanaf nu rustig kiten en niet veel springen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mooi klote Henk, heb zelf geen ervaring met gescheurde kruisbanden maar ik denk dat jij jou kennende, rustig kiten en niet veel springen wel kan vergeten. , denk je zelf ook niet ? Beginnen met foil kiten?, rustig varen, niet springen en toch lekker op het water.? Sterkte met je herstel
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Wordt een overstap naar suppen denk ik, als ik 2 mnden niet kan werken ben ik failliet.
|
|
|
KiteShallow
|
@kiteruitschell: hoe kan het gebeuren? Bij Edam een keer door een sprongetje was zijn ...?(een onderdeel van zijn been) gebroken, maar hij liep nog.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Balen Henk, denk je dat je 2 maanden stil zit na een operatie? Herstel zal wel ff duren ja voor je kan kiten maar zo lang stil zitten? Dat zou wel echt balen zijn.
|
|
|
@LaurenS
|
Iemand ervaring met gescheurde kruisband, 6 tot 9 mnd herstel geven ze aan na operatie , of vanaf nu rustig kiten en niet veel springen
hoi Henk ,is die kruisband gescheurd of helemaal door? Ik heb een paar jaar geleden na twee mislukte kiteloops waarbij ik niet op tijd werd opgevangen door mijn Kite ook mijn kruisband gescheurd.Echter na twee weken dacht ik dat ik weer kon varen, maar helaas tijdens de landing na een sprong overstrekte ik mijn been en voelde ik letterlijk iets knappen in mijn rechterbeen.Lopen ging moeilijk de eerste paar weken en mijn knie en alles erom heen was gezwollen.Ik heb daarna via een sportarts foto's laten maken en daarop was te zien dat de kruisband helemaal door was en deels al verschrompelt was.Na een goed halfjaar fysio de spieren eromheen goed getraind om weer meer stabiliteit in de knie te krijgen.Nu 3 jaar verder gaat het eigenlijk prima.De knie is nog niet zo sterk als mijn linker maar zit op circa 85% en dat zonder operatie.Vaar af en toe met een goede Brace .Is niet echt nodig maar doe dit meer voor de zekerheid .Ik zou zeker de rust nemen, afhangende van hoe je herstel gaat met fysio is het opereren of niet.Bij opereren zit je dan nog circa 9 maanden in de lappenmand, maar dan zit je knie na verloop van tijd weer op 100%
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Goed om te horen laurens ,zat zelf ook te denken aan krachttraining in combo met een brace. Lopen en bewegen gaat prima dus , alleen hard afzetten of rare draai is gevoelig. Fotos moeten nog gemaakt worden dus of ie helemaal door is weet ik nog niet.
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Twee jaar geleden met voetbal voor de 3e keer in 2 jaar tijd 'door mn knie geklapt'. Op foto's te zien voorste kruisbanden niet helemaal afgescheurd maar ingescheurd en overstrekt. Kon inderdaad ook kiezen voor operatie en zeker 9 maanden revalidatie. (Hangt ook van leeftijd af. Ik nu 52) Ik heb t niet gedaan. Zag enorm op tegen 9 maanden niks doen. En belangrijker...ik kon na 2 maanden stevig trainen (bovenbenen) gelukkig nog kitesurfen en zelfs skieen met deze knie. Knie blijft heel instabiel maar mijn bewegingen bij kitesurfen en skieen zijn redelijk voorspelbaar. Voetballen is helaas voorbij. Te veel riskante bewegingen en ook nog onberekenbare tegenstander. Hoewel ik t voetbal enorm mis kies ik toch maar voor deze 'zekerheid'. Geen 9 maanden revalidatie en gelukkig nog kunnen kitesurfen (springen durf ik niet) , skieen hardlopen etc. Bovendien moet je na operatie ook nog maar afwachten of hoe je hersteld. t Wordt in elk geval nooit meer zo sterk als t was. Maar ook dat hangt vlgs mij af van je DNA en leeftijd. Bovenbenen trainen (squads) is sowieso goed!
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Kiten zonder springen is hetzelfde als n....k .. zonder klaarkomen . Geen optie voor mij
|
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Kiten zonder springen is hetzelfde als n....k .. zonder klaarkomen . Geen optie voor mij
hahaha..ja, snap ik. Maar dat nog liever dan een jaar niet. Denk ik ....
|
|
|
|
|