|
|
JokerB
Geen avatar
Logs: 0 | 56 uur
|
zijn er morgen nog mensen die gaan kiten? ik ga s ochtends denk effe waar geen idee, brouwersdam of maasvlakte denk
|
|
|
|
|
|
ton
Geen avatar
|
Na jaren niet meer gekite (8 jaar????????) begint het toch weer te kriebelen. Heb me set weer compleet gemaakt en morgen is de dag dat ik het water op ga. Waar zit er morgen wat volk?? Heb geen zin om alleen op het water te zijn voor de "eerste" keer. Zat te denken aan slufter of wat veiliger op oostvoorne.
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Staat er nu al wind dan?? Morgen net voor het werk 11:30-1400 zou ook nog kunnen. Heerlijk temperaturen weer
|
|
|
JokerB
Geen avatar
|
Ik ga denk morgen naar maasvlakte vroeg, ben daar rond 10 uur. Windfinder geeft 18 knp met vlagen 30 aan Iemand andere voorspellingen
|
|
|
|
JokerB
Geen avatar
|
Mooi dagje voor de 13 of low end 9 neem ze allebei wel mee. Iemand nog rond 1000 ergens, maasvlakte leek me wel leuk morgen.
|
|
|
jw009
|
Onder het mom van: 'Support your local hero' ... Kunnen jullie mijn kite design een like geven op Facebook? Geinspireerd op het jaren 80 skipak. Duitsers afschrikken en vogelvrienden btw.... ;-p Tot snel op het water (ben ik gelijk te herkennen). Ja tooggg, is toch meauiiii?! Thanks https://www.facebook.com/OzoneBenelux/photos
|
|
|
JokerB
Geen avatar
|
wie weet er voor morgen middag nog een leuk plekje? is maasvlakte een go? zag dat t net kon.. maar weet het niet zeker
|
|
|
|
HuibN
|
Windrichting is gevaarlijk op maasvlakte
Bij P6 op de Maasvlakte heb je morgen met NW wind bijna aanlandige wind!
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
autostrand is ook wel te doen toch ? ... gaat er nog iemand morgenvroeg naar het autostrand ?
|
|
|
|
Kitemenn
|
Zijn er morgenochtend al mensen die van plan zijn naar de slufter of Maasvlakte P3 te gaan?
|
|
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Dat was even lekker knallen op maasvlakte dikke golven en vlieg uren met vloed. Het is dat de kou het won na 2 uurtjes anders was ik nu nog bezig!
|
|
|
|
Kitemenn
|
Was idd genoeg wind en ook rond 10 uur al genoeg mensen! Lekker even gesurfd
|
|
|
Greasemonkey
Logs: 0 | 59 uur
|
Leuk dagje geweest in ouddorp. Alleen spijtig moeten afsluiten met de KNRM nadat mijn chickenloop los kwam van het harnass. Waarschijnlijk had ik die niet goed gestoken want ik was net bezig aan mijn tweede sessie. De wind stond licht onshore maar door de stroming begon ik af te drijven. Al bij al alles goed gekomen. Bedankt Youri om mij te proberen te slepen en bij mij te blijven tot de KNRM er was en mij terug op de droge heeft gebracht.
|
|
|