Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik heb je advies opgevolgd Tim ..en een set Core XR 6 (7,9,12 mtr ) gekocht en mijn set CF Hyper weer ingeruild en niet omdat het geen goede kites zijn ,maar omdat de Core XR6 nog betere kites zijn .. Je bedoel zeker omdat die CF niet zo hoog ging Ja kan ook gewoon die woo weg flikkeren dat is goedkoper
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nee Theo ..de woo is een leuke gadget maar meer niet ..maar de Core XR is echt een hele lekkere kite die idd mij hoger laat gaan dan de CF. Maar ik ga echt voor de betere kwaliteit van de Core met deze kites kan ik weer jaren plezier hebben.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
ging zeker hoger dan met die crazy fly frank goeie keuze, alleen voor de 7 m zou ik een gts of nexus genomen hebben,betere highend denk ik
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik heb je niets geadviseerd Frank maar ik denk dat je er zeker goed aan heb gedaan, de Core kites kan je echt zooo lang in harde wind houden, gaan makkelijk hoog en voelen heel stabiel aan
|
|
|
Langbeest
|
Heb je echt wel geadviseerd Tim, niet zo bescheiden..
|
|
|
Leon van Bergen
|
En Zwafra, ook hier weer duuuizenden euro's minder voor betaald dan andere merken?
|
|
|
Langbeest
|
Ja Frank, Wie Wat Waar Hoe Hoeveel betaald Credit Vertel ..
|
|
|
Haring High Richardt
|
aar de Core XR is echt een hele lekkere kite die idd mij hoger laat gaan dan de CF. Maar ik ga echt voor de betere kwaliteit van de Core met deze kites kan ik weer jaren plezier hebben Springt Hoooooger, makkelijker en beter dan je ouwe Ozone Edges ? Prijs : 3 Core XR kites voor 2 Ozone Edges kites ? Kwaliteit : Top doek ? geen gaatjes bij de middelste struth ? Bridels ? Bar ?
|
|
|
Langbeest
|
Zijn idd zo een 200,- goedkoper
|
|
|
Haring High Richardt
|
Al jaren sta ik aan de kant als er net geen genoeg wind is om te kiten
Terwijl je dan aan de kant sta te ouwe takke bossen zie je verder de kite surf foilers met deze minimale wind over het water vliegen. Daarom deze F One foil set vanmorgen gekocht samen met de Flysurfer soul matras vlieger 15 meter.
Vanmiddag even geprobeerd op Andijk en de eerste (halve) meter gemaakt, Het gevoel is er en de flysurfer soul voelt goed aan.
Wordt vervolgt ! Prettig weekendt !
|
|
|
bredo
|
Al jaren sta ik aan de kant als er net geen genoeg wind is om te kiten
Terwijl je dan aan de kant sta te ouwe takke bossen zie je verder de kite surf foilers met deze minimale wind over het water vliegen. Daarom deze F One foil set vanmorgen gekocht samen met de Flysurfer soul matras vlieger 15 meter.
Vanmiddag even geprobeerd op Andijk en de eerste (halve) meter gemaakt, Het gevoel is er en de flysurfer soul voelt goed aan.
Wordt vervolgt ! Prettig weekendt !
Prachtige set Richard! goeie keuzes! Ik heb vanmiddag heerlijk gefoild op zee (10-13 knopen) En nu maar heel veel oefenen!
|
|
|
zwafra
|
Mooie set Richard ....en goed dat je op jouw leeftijd weer wat nieuws probeert .. ik zie je eerdaags wel over het water vliegen. Succes moet oefenen en doe een helmpje op .
|
|
|
Langbeest
|
spulletje wel meenemen naar Sicilië hoor, leuk om te testen voor ons allemaal.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mooie set Richard ThumpsUp....en goed dat je op jouw leeftijd weer wat nieuws probeert Thanks, inderdaad ja net, 6o geworden en helemaal op nieuw leren kiten, maar ja wat is leeftijd, Frank ? spulletje wel meenemen naar Sicilië hoor, leuk om te testen voor ons allemaal. Foil set blijft thuis, lagoon is te ondiep om te foilen, wel jammer, had wel willen oefenen
|
|
|
jw009
|
Nieuwe kite van Ten, de Velox aangeschaft! Een jaar geleden als een een prototype mogen varen en was erg onder de indruk van de explosiviteit en hangtime vergeleken met mijn Ozone Edges. Nu eindelijk uit
|
|
|
zwafra
|
Mooie kite ..ben ook benieuwd hoe hij vaart...laat het even hier weten hoe hij bevalt.
|
|
|
bredo
|
Nieuwe kite van Ten, de Velox aangeschaft! Een jaar geleden als een een prototype mogen varen en was erg onder de indruk van de explosiviteit en hangtime vergeleken met mijn Ozone Edges. Nu eindelijk uit ik heb eddy lanselink hiermee zien varen tijdens NK BigAIr. idd big air en enorm veel air time. volgens mij had eddy wel een 'iets te groot'maatje gepakt wat deze kite was behoorlijk aan het 'jellyfishen'... veel plezier ermee!
|
|
|
@LaurenS
|
Overgang naar Core is een feit ,alleen de 11 of 12 nog
|
|
|
Langbeest
|
Join the club......
ps.....foto werkt niet??
|
|
|
@LaurenS
|
Join the club......
ps.....foto werkt niet??
gelukt
|
|
|
zwafra
|
Top kites peter. ..ga je veel plezier mee beleven. En ik zou de 12 mtr erbij nemen.
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Toch maar eens een keertje testen Denk ? Misschien kom ik dan een een keertje richting de 20 meter en ken ik die ook van mijn bukket list schrappen
|
|
|