Zo'n fotograaf zou ik ook wel bij me willen hebben! Iedereen die ik meeneem met kiten, weet niet meer van de spiegelreflex af dan hoe het indrukken van de sluiterknop werkt.
Zo'n fotograaf zou ik ook wel bij me willen hebben! Iedereen die ik meeneem met kiten, weet niet meer van de spiegelreflex af dan hoe het indrukken van de sluiterknop werkt.
Mooie foto's
Anders kun je ook onze inhuis pro fotograaf Sebastiaan a.k.a. Snackyman een keer vragen om mee te gaan. Hij maakt super mooie foto's en er valt altijd wel wat met hem te regelen.
Mooie foto's
Anders kun je ook onze inhuis pro fotograaf Sebastiaan a.k.a. Snackyman een keer vragen om mee te gaan. Hij maakt super mooie foto's en er valt altijd wel wat met hem te regelen.
Wat lief dat je aan mij dacht maar goed ik ben altijd in om even een shootje te doen.
@Michiel: Aan jou slide (hoe noem jij die?) ben ik toevallig ook net mee aan het oefenen. Wat zijn jou tips? Hoe zet je hem in? Ik probeer nu gewoon tijdens het varen die boardpositie aan te nemen...maar of dat het handigst is...iemand een tutorial?
Ik heb twee keer zo grote vinnen op het board als waar hij normaal mee is uitgerust, en dat bemoeilijkt deze trick behoorlijk.
Geen idee hoe hij heet, tailslide volgens mij.
Wat ik doe is gewoon de kite omhoog sturen, niet te hard en dan poppen en zo schuin landen. Dan gaat het het best. Kost behoorlijk wat kracht om het board zo schuin te houden, komt zeker ook door de lange vinnen. Met kortere vinnen of helemaal geen vinnen een stuk makkelijker uiteraard.