tom_beul
Gast
|
Kennen jullie skype al?
|
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Met Voip Buster kan je ook gratis naar vaste nummers bellen (niet mobiel).
Normaal kan je maar 1 minuut gratis bellen, maar als je een keer naar een 0900 nummer hebt gebeld (kost 90 cent ofzo) kan je onbeperkt gratis naar vaste nummer bellen, met je pc! (Anoniem natuurlijk...)
|
|
|
Passie
|
ik zit gewoon op skype.. maar nou ben ik wel lekker beet genomen?;p
|
|
|
tom_beul
Gast
|
ik zit gewoon op skype.. maar nou ben ik wel lekker beet genomen?;p
Pascal, je telefoon rinkelt
|
|
|
Passie
|
maar nu niet meer tommetje;p.. IK kom net uit bed lull.. en 't geluid stond nog best hard;p
|
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Is volgens mij precies hetzelfde als dat programmatje wat ik bedoelde.
|
|
|
Psychotic
|
nope, voipbuster, voipstunt en internetcalls verschillen wel degelijk en de laatste is verut de beste (up_kitemsiley)
|
|
|
Susan
|
skype werkt super..
|
|
|
Psychotic
|
skype werkt super.. ook gratis naar alle vaste nr's in uhh, 44 landen waaronder NL?
|
|
|
Susan
|
hmm geen idee.. bel alleen van computer naar computer
|
|
|
Passie
|
nee. .gaat alleen van pc naar pc...
|
|
|
larssmits
Gast
|
internetcalls werkt goed
|
|
|
Atte
|
Tuurlijk werkt dit echt. ze ontwikkelen niet voor niks speciale internet telefoons.
|
|
|
|
Psychotic
|
dit bestaat al een tijdje hoor
je meent het Klasgenootje heeft een WiFi telefoon, dat is helemaal hip, overal waar WiFi zit kan hij gratis bellen, naar vast, mobiel etc
|
|
|
Marc de Munnik
|
Kan je daar ook langer als 1 minuut mee bellen? En ook naar 06-nummers?
|
|
|
Psychotic
|
onbeperkte tijd, niet naar 06 nummers (gratis dan)
|
|
|
LEAF
|
Via MSN kun je ook bellen mits je een micro hebt natuurlijk maar dat geldt ook voor Skype
|
|
|
Susan
|
ja klopt, alleen de combi msn+webcam wil bij mij niet errg lukken,, dan flipt me cam helemaal (k vermoed dattie alergisch is voor msn) bij mij is skype DE oplossing
|
|
|
Jurrien
|
dit bestaat al een tijdje hoor
je meent het Klasgenootje heeft een WiFi telefoon, dat is helemaal hip, overal waar WiFi zit kan hij gratis bellen, naar vast, mobiel etc mag je me toch eens vertellen hoe hij dit doet want ik heb ook wifi :P
|
|
|
Psychotic
|
google ff naar een wifi telefoon, kost 130 euro oid maar dan kun je overal waar je onbeveiligd wifi (of beveiligd waar je toegang op hebt) gewoon bellen. Ding is net zo groot als een mobiele telefoon.
|
|
|
Jurrien
|
whooo dit snap ik neit helemaal meer.......
ik heb een mobiel met ingebouwde wifi..... en dan moetik 130 eu betalenom gratis te kunnen bellen???
|
|
|