Coen2000
|
oei, dat ziet er niet best uit...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Lastig hoor. Kijk daar heb je met een foilkite nu weer geen last van.. Die van mij is nog nooit ontploft..
|
|
|
xray
|
Is gewoon jouw karma Marcel.....
|
|
|
plaaggeest
|
Damm Hoe krijg je dat voorelkaar?
|
|
|
Superstar
Gast
|
wel netjes op de naad !
|
|
|
FLOF
|
wel netjes op de naad !
precies, té netjes lijkt me. daar moet je toch iets mee kunnen doen qua garantie? ..en nu wil ik niet meer kijken, ik zie Raafjes niet graag zo....
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Hoe krijg je het voor elkaar zeg, vaar al 5 jaar naish en nog nooit problemen mee gehad.
|
|
|
Buster
|
Wat voor een pomp gebruik jij! Zeker 1 waarbij je een aggregaat nodig hebt tot 20bar...
|
|
|
RoBLMD
|
Zijn dit soort haarscheurtjes nog te repareren?
|
|
|
|
Jolien.
|
je kan natuurlijk altijd kijkenof het onder de garantie valt. ik zou in iederegeval vet balen!
|
|
|
Wouter
|
altijd een triest gezicht......(cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley). Nieuw gekocht? Ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen kerel.
|
|
|
¦Tim¦
|
ah joh beetje plaksel erover en beetje plakband
weet je wat..je huurt gewoon wimt voor een uurtje
|
|
|
Kite_Almere
|
whahahahah blijven trekken !
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
2 jaar geleden bijna hetzelfde gezien bij een X2, zo te zien zijn de naden niet sterker geworden...
Die hebben we wel kunnen repareren met spinakertape, draad, naald en geduld.
|
|
|
underground
Gast
|
foils exploderen ook hoor. Laatst nog een aan gort gezien
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Gelukkig heel binnenkort de Raaf 3 te koop........... (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
KiteDemon
|
Ik weet niet wat het is met jou en Naish, maar tot nu toe heb je het wel voor elkaar gekregen elke Naish te slopen die je hebt gehad. Cursed......
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
mmh, ben benieuwd hoe zoiets afloopt... zal ongetwijfeld echt zo zijn gegaan als je hebt gezegd, maar een 5de lijn kan ook schade aanrichten(in de ogen van de importeur)
kan wel mooi gefixt worden, ff naar kiterepair, niet naar farla....
|
|
|
Appie uit Ameland
|
ben je er niet voor verzekerd. zou ik toch proberen zeggen dat je hem achter thuis op pompte en dat ie toen plofte mischien dat ie dan onder je inboedelverzekering valt
|
|
|
Emiel
|
Lastig hoor. Kijk daar heb je met een foilkite nu weer geen last van.. Die van mij is nog nooit ontploft.. laatst pakte een maat van me een splinternieuwe flysurfer aan die moest landen en dat ding scheurde zo doormidden dus tja.. ding had 1 keer eerder gevlogen..
|
|
|
Frits
|
Ongelofelijk ongelukkig.
|
|
|
zagy
|
mmh, ben benieuwd hoe zoiets afloopt... zal ongetwijfeld echt zo zijn gegaan als je hebt gezegd, maar een 5de lijn kan ook schade aanrichten(in de ogen van de importeur)
kan wel mooi gefixt worden, ff naar kiterepair, niet naar farla....
Wat is er mis met Farla, heb ik mijn kite naartoe gebracht en is perfect gemaakt. Was ook een naish trouwens, torchII, dwars door het doek heen gescheurd, geen garantie. Terwijl ik een keer een north precies zo heb gescheurd, was toen wel garantie.
|
|
|
Naish........what else???
|
Dit is echt lullig Marcel, eerst de x4 in 2-en en nu dit, echt onbegrijprlijk! Uit Duitsland????
|
|
|