diederik
|
model ziet er goed uit...beetje ala naish, vind alleen het design en de kleuren minder
|
|
|
|
xxedguyxx
|
mooie zou zijn als ie dan ook met een dd-naish bar vaarbaar zou zijn ....is er al verdere info?
|
|
|
Passie
|
Teringg.. imitatie naish torch 3 of wat? vind 'm er opzich welleuk uitzien
|
|
|
T_im
|
dat ie maar snel komt... (;
|
|
|
Harm
|
Je kan deze kite op 4/5 lijnen varen of als SLE het zelfde als de Advance kondor
|
|
|
VincentC
|
Geil ding, bring it on!
|
|
|
|
VincentC
|
Nemesis Pro 2007 wel ja, maar komt ook pas volgend jaar als het goed is.
|
|
|
Geronimo79
|
I like the kite! Wantone!
|
|
|
Harm
|
Hij komt pas in maart.
|
|
|
Morres
|
mooie dingen hoor, afwachten of ze ook sterk zijn...
|
|
|
troma
|
Is er al meer info?
greetzz
|
|
|
|
adrenalin
|
Heb 'm gisteren in Tarifa al voorbij zien komen. De knul die eronder hing wist er trouwens ook nog aardig mee om te gaan!
|
|
|
Vinni
|
Filmpje ziet er best strak uit!
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
Kite is nog niet klaar. Wat ik gehoord heb is dat hij ergens in maart moet komen. Zal eens kijken hoever ze nu zijn
|
|
|
|
troma
|
Er staat een filmpje op bestkiteboarding.com, holley on vacation f zoiets.
|
|
|
Hessel
|
Deze stonden op de site van xtrm team, waar ook stond dat Bas Koole dit seizoen met yarga's gaat varen Op de eerdere foto's vond ik de yarga nogal lelijk, maar hierop vind ik hem echt mooi, het enige wat nou niet begrijp, waarom 4 of 5 lijns of met bridle? Iedereen heeft zijn eigen voorkeur, dus waarom zou je op een dag bedenken; nou wil ik weleens met die bridle gaan varen. Of heeft dat ook nog echt veel invloed op de eigenschappen van de kite?
|
|
|
Hessel
|
Ohja, Best heeft een tekort aan kleuren sinds de rastaroo, dus hebben ze een nieuwe limited waroo: Ik vind m vet, alleen jammer dat ie wel heel erg snel vies wordt zo (alhoewel, op zee is dat volgens mij niet eens zo erg)
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
en de mijne 7m komt dins Er zijn er tot nju toe maar 55 van gemaakt. En btw de kleuren waren niet op maar iemand zei dat hij dit wel een mooie kleur vond zo en iedereen reageerde daar positief op dus is er besloten deze te maken
|
|
|
xray
|
Voor het eerst dat ik een Best de moeite waard vind om te zien,zeker op die eerste foto. ben erg benieuwd hoe hij vaart!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ziet er goed uit.... Je ziet dit seizoen meer van dit soort kites op de markt komen, Kondor v Advance, Thruster v Eclipse en nu dus ook Best.............. Zijn er al prijzen bekend
|
|
|