Silver Surfer
|
Is er misschien iemand die mij kan vertellen hoe je in je eentje een kite moet neerlaten? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Slis
|
ik zag laatst ook een filmpje hoe een wintsurfer een kiter omhoog hiel hoppa zo de lucht in gooien, super gewoon Alleen oplaten = not done als er andere kiters aanwezig zijn en alleen kiten is zoiezo maar gevaarlijk, stel dat er iets gebeurt niemand die je even kan helpen dan.
|
|
|
sporty_spice
|
bedoel je winDsurfer slis?? (lisa die ff wijs doet )
|
|
|
Kevin
|
ik zag laatst ook een filmpje hoe een wintsurfer een kiter omhoog hiel hoppa zo de lucht in gooien, super gewoon Alleen oplaten = not done als er andere kiters aanwezig zijn en alleen kiten is zoiezo maar gevaarlijk, stel dat er iets gebeurt niemand die je even kan helpen dan. Klopt en met deze kou is het nog onverstandiger want de kans op afkoeiling is 10 keer groter dan in de zomer en als er meer zijn wordt je toch sneller geholpen
|
|
|
|
als het goed is wordt dit bij je eerste les uitgelegd dus ik weet niet van wie jullie les hebben gehad of helemaal niet waarschijnlijk!?
|
|
|
kitestertje
|
bij mij hebben ze dat niet uitgelegd in me les hoor..
|
|
|
robin..
|
met een bow is het zo makelijk om hem zelf op en neer te laten
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
hebben jullie dat filmpje van len10 gezien ""stormchaser"" nou zo moet het dus niet(je kite oplaten dan he) voor de rest moet het duidelijk wel zo (die passes en big loops)
|
|
|
Seb80
|
hebben jullie dat filmpje van len10 gezien ""stormchaser"" nou zo moet het dus niet(je kite oplaten dan he) voor de rest moet het duidelijk wel zo (die passes en big loops)
Ja! Heb ik gezien, vraag me tot vandaag nog af wat hij nou precies doet.. Ik zie alleen z'n kite dubbelklappen en daarna wind vangen...
|
|
|
|
venom kiter
Gast
|
hoe laat je een pl foil alleen neer?? omhoog gaat echt super makelijk
|
|
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
alleen oplaten is wel handig. Zoals afgelopen zaterdag, 5 man op het water en niemand om te helpen bij oplaten, gelukkig voor mij kwam er net iemand van het water
|
|
|
Jolien.
|
bionicle plaats alles lekker in 1 berichtje
|
|
|
|
|
Silver Surfer
|
De PL stuur je naar de hoek van het venster en als je alleen bent, gebruik je je safety. Hij wappert als een vlag voor de wind af zonder druk aan één lijn. Loop naar de kite toe, waarbij je de vlieger op z'n plaats houdt door de lijn in te lopen.
Let wel op: Hij draait waarschijnlijk wel een paar slagen om z'n as, als je weer wilt starten moet je er op letten dat de lijnen weer goed zitten. Zorg dus voor een lijnlengte ruimte tov jezelf en voor de wind af.
|
|
|
bionicle
Gast
|
Ja joo.lientje ...ik zal het noooit meer doen ...
|
|
|
marc010
|
Ja prachtig hoe hij dat doet.....je zou het zo nadoen omdat het allemaal zou makkelijk eruit ziet. Heb m'n waroo ook alleen opgelaten. Ging goed maar je kite schuift flink over het zand, wat zeker voor onnodige slijtage zorgt. gewoon wachte tot iem het water uit komt klaar
|
|
|