|
Lex
|
zeeman?
|
|
|
|
fawaka
Geen avatar
|
Blue-tomato.de
surf/snowboard online winkel. versturen ook naar nederland.
|
|
|
Jurrien
|
intersurf
caerboardsports
robs caribean
van den berg
|
|
|
Lex
|
|
|
|
kitestertje
|
wanneer komt de nieuwe collectie, ik wil een nieuwe boardshort!
|
|
|
D.D
|
wanneer komt de nieuwe collectie, ik wil een nieuwe boardshort!
Ik moet er ook een paar!!
|
|
|
|
Unhooked21
Gast
|
Ik lach wel , maar er staan sirieus wel geinige tussen.
|
|
|
Jurrien
|
ik heb een vette van quicksilver
|
|
|
storm
|
blijf er bij, zijn onzin showdingen Ik weet dat ik nu een lading shit over me heen krijg, omdat ik wat ego's krenk, maar dat moet dan maar. Als je 16 bent oke, maar anders......
|
|
|
Geronimo79
|
gewoon ebayen.. heb daar een leuke vandaan.
|
|
|
Sjemmel
|
Boardshorts zijn gewoon achterlijk gaaf Weet niet of je nog ff kan wachten maar als je toevallig naar frankrijk gaat deze zomer moet je aan de kust eens een surfshop inlopen. Gewoon eentje van quicksilver of oxbow ofzo en dan kan je kiezen uit ontzettend veel gafe shorts. Meer keus dan in nederland zowieso. Anders idd ff ebay checkn Succes
|
|
|
Seb80
|
Eerst checken wat voor kleur kite je hebt, moet niet vloeken bij elkaar Bluetomato.at is idd oke!
|
|
|
Henning
|
InterSport, InterSurf @ Intersport hadden ze afg jaar Brunotti, Protest, O'Neill @ Intersurf voornamelijk Billabong (kwijl) meende ik... Allemaal lauwe shit... blijf er bij, zijn onzin showdingen Ik weet dat ik nu een lading shit over me heen krijg, omdat ik wat ego's krenk, maar dat moet dan maar. Als je 16 bent oke, maar anders......
Het bescherm je pak ook ... lekker crashen op zandbanken etc...
|
|
|
¦Tim¦
|
blijf er bij, zijn onzin showdingen Ik weet dat ik nu een lading shit over me heen krijg, omdat ik wat ego's krenk, maar dat moet dan maar. Als je 16 bent oke, maar anders......
vond ik ook maar schijnt te helpen tegen windchill en jah.. waarom koop je mooie kleding in het algemeen..? juist daarom dus:D
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik vond altijd wel dat je eerst 'n bje moet kunnen varen en springen en zo. anders krijg je het duitser idee=kan niet varen maar heeft wel alle shit die er maar tekoop is! boardshort,lycratje,en natuurlijk 'n hele grote helm!l
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
ik vond altijd wel dat je eerst 'n bje moet kunnen varen en springen en zo. anders krijg je het duitser idee=kan niet varen maar heeft wel alle shit die er maar tekoop is! boardshort,lycratje,en natuurlijk 'n hele grote helm!l
LOOKS is alles....dat moet jij toch weten Melvin Gewoon een short bij van de HEMA halen en gaan
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
LOOKS is alles....dat moet jij toch weten Melvin Gewoon een short bij van de HEMA halen en gaan o sorry voel je je aangesproken???? jij bent wel zo'n arier! moet dat henk jan niet stiekum heimrich jan zijn??
|
|
|
Marc de Munnik
|
Niets geen sportzaak, of kitewinkel. Daarvoor moet je echt naar schevengen. Of naar een echte surfshop. http://www.skihut.nl/http://www.hartbeach.com/En even over het showgedeelte, ik vind het allemaal eergelijk gezegt maar onzin hoor, en vooral de excuusjes het beschermt je pak en beschermt je tegen kou van de wind. Tuurlijk zit daar een klein gedeelte van waarheid in maar heel klein. Als ik lekker voor me zelf bezig ben draag ik meestal ook geen boardshot hoor! Lekker die vrijheid veel beter. Maar met een fotoshoot of wat trek ik natuurlijk ook even een boardshot aan het staat toch beter, en daar moet ik jullie gelijk in geven!
|
|
|
rikdekker
|
als de zomer er weer aantkomt hebben ze ook altijd hele vette bij The Sting..van O'blue!
|
|
|
jurrr
|
quicksilver en reef hebben ook altijd wel vette shorts
|
|
|
Arnie26736
|
volkome met je eens ! Bedankt voor anderer reactiews
|
|
|