Joel
|
wie is die man die vliegen kan????
Dude....da's schrikken.....jezelf ineens voorbij zien komen vliegen op dit bijna doodgebloede forum.. Volgens mij weet ik niet eens meer hoe het moet.... Eerst een weekje Turkije en dan ga ik er vanuit dat de wind eindelijk weer terug is hier. Laat die winter maar komen zeg ik.
|
|
|
Idefixe
|
Vakantie dus...... vanmiddag weer ff een baantje gevaren op Andijk. Stelde geen zak voor maar was wel lekker om aan de vlieger te hangen. Dit weekend even snel "de sociale contacten van de afgelopen weken" afbouwen. Maandag even een dagje klooien om vervolgens dinsdag helemaal uit m'n plaat te gaan @ Mirns....... YES YES YES (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
VincentC
|
DIK GEBEULT! Downloops, F-16's, raily to blind, grabbed 360 loops, grabbed 360 downloop transitions, echt dikke shit!
|
|
|
McBridges
|
Dinsdag inderdaad maar ff vrij regelen, vroeg op, brood mee, schoentjes ? , helaas de enige dag met wind (totnutoe)............
|
|
|
VincentC
|
Geile shit! Maandag toenement tot 18 knoop, dinsdag raggen! Hopen dat er dinsdag goede windvlagen tussen zitten...
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik weet het is nog maar zaterdag maar deze berichten houden mij op de been Zoals het er nu naar uitziet hoop ik dinsdag ff een half dagje vrij te nemen. Ben er dan omstreeks 13.00 uur Kunnen we weer lekker knallen op Mirns
|
|
|
Goonie
|
Yes yes yes.. ik heb gisteren heerlijk gevaren en gevlogen met mijn nieuwe edge 9.. Wat een heerlijke kite is het zeg.. Was op harlingen en iedereen daar was met een c shape 14 en 12 aan het varen en konden af en toe eens een sprongetje of een raily maken en ik was met mijn 9 meter heerlijk aan het vliegen en kon zonder te veel moeite hoogte lopen.. en nu weer hard werken tot vrijdag... GGrrrrrrrrrrrrrrr ik ga balen dinsdag.. maar jullie heeeeeellll veel plezier en lekker knalleee
|
|
|
|
|
VincentC
|
Je hoort de baas, ik moet weer!
|
|
|
Sjemmel
|
Ik kom ook met heel zutphen! Tijn Yus en Rik Denk uurtje of half 1 tot morgen!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gaan jullie alleen morgen of zijn jullie dinsdag ook van de partij
|
|
|
|
TijN
|
Ik ga morgen helemaal LOS, de rest van de week word toch niks voor mij. Dus willen jullie mij morgen bij elkaar rapen om een uurtje of 18.00????
|
|
|
LOEN
|
Ga morgen denk ik ook maar dagje knallen op mirns
|
|
|
rikdekker
|
wij komen met heel zutphen...enneh RUURLO DAN!!! halloo...nee..joh..tss..
tot morgen jongens yeeeeeeees!
|
|
|
LOEN
|
Is er trouwens nog iemand uit de buurt van Putten/Horst/Harderwijk die die kant op gaat en nog een plekje vrij heeft? om de kosten te delen... En natuurlijk gezellig Ik heb zelf een auto ter beschikking dus kan eventueel zelf ook rijden of naar een afgesproken plek komen...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is er trouwens nog iemand uit de buurt van Putten/Horst/Harderwijk die die kant op gaat en nog een plekje vrij heeft? om de kosten te delen... En natuurlijk gezellig Ik heb zelf een auto ter beschikking dus kan eventueel zelf ook rijden of naar een afgesproken plek komen... Ik kom uit Zeewolde maar kan morgen niet en ga dinsdagmiddag, omstreeks 12.00 uur, vanuit Naarden richting Mirns. Volgende x kunnen we best iets afspreken. Have fun morgen en laat wat wind voor dinsdag over
|
|
|
LOEN
|
Aha oke... Ja kunnen inderdaad wel eens afspreken. Thanks, ja komt goed. Dinsdag wil ik zelf ook weer de los dus laat wel wat over..
|
|
|
FonezzzZz
|
dinsdag van de partij drie man sterk!! weh0eh0eh0e0e... laat er maar nog meer knopen bij komen.... dan kan ik me tribal II 8 meter uittesten brand new!!! wh0e0he0he0e0hoehoeoheoe !!!
boring @ stage.. zit je in de trein, en zie je in de bagage rekken een kiteboard en kite liggen!! :S:S dan wil je niet meer naar stage !!!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
morgen ben ik er ook! ff nieuwe lens uit testen...en varen natuurlijk!!! 4uur daar!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen tussen 13.00 en 13.30 uur ben ik van de partij Hoe was de wind vandaag??? Zag er niet al te tof uit (shame_kitesmiley)
|
|
|
Idefixe
|
GGGGRRRRRR Het was dus K*T met peren 's ochtends ff wind gehad ( half uurtje kunnen varen met zo'n 14 knoopjes) daarna mist, nevelig weer. beetje klooien op de kant, soepie eten bij Wiebe. De lichtgewichten hebben nog ff kunnen varen. Ik MOET dus echt ff aan een dag flink beulen anders word ik echt helemaal mesjogge........... ( dat noemen ze dan herfst (angry_kitesmiley) )
|
|
|