Tom Kite
|
Het lijkt me logisch dat de 9 met de bar van de 12 veel sneller gaat sturen, en de 12 op de bar van de 9 langzamer gaat sturen, het kan denk ik wel maar of het aan te raden is weet ik niet
|
|
|
helium
|
Als `t verschil maar 5cm is zal het niet veel uitmaken op 20+mtr lijnen.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik heb nu een 20 inch bar. Is prima met mn 8, maar met mn 12 moet ik wel erg hard trekken. Ik ga deze bar dus ruilen voor een 22. Ik vind het niet erg om een lekker snelle 8 te hebben, voorheen vaarde ik met een 23 inch bar met mn 9. Vond het heerlijk!
Het is dus ook maar net of je het lekker vind om een snelle kite te hebben. en die 2 inch (5 cm) merk ik dus zeker wel!
|
|
|
Elevation
|
kwa slijtage en beter performance gewoon 2 baren houden..
|
|
|
Belly ItW
|
ligt eraan hoe lang je lijnen zijn! hoe groter je bar hoe sneller hij stuurt en hoe kleiner hoe langzamer. als je dan 1 bar wilt gebruiken zou ik die van de 12 pakken .
|
|
|
krullebol
|
Ik heb Fuel 13 en voer die met 17 inch bar en wass heerlijk snel... Is in principe de kleinste bar van slingshot dus tja,... Hangt denkik heel erg van de kite af...
|
|
|
Alibali
|
Ik vaar mijn 12 m en 8 meter ook met een kleinere bar. Geen probleem !!! K merk en niet echt heel veel van. Verschil is wel dat ik C shape kites vaar en 27m lijnen
|
|
|
snip
|
je kan ook gewoon die kortere bar nemen en iets kortere lijnen dan is hij toch nog snel.
|
|
|