Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik zet mijn kaarten op a.s. vrijdag..... ga morgen vast ff vrije dag regelen, voor het geval.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ik zet mijn kaarten op a.s. vrijdag..... ga morgen vast ff vrije dag regelen, voor het geval. Dan ben ik uitgerekend aan het werk
|
|
|
martijn
|
Jongens, we worden beloond op het wachten met de kou Ik zie volgende week maandag : 14 a 15 graden staan
|
|
|
T_im
|
Ik zeg toppie van 11.30 tot 13.00 super gevaren op slufter met een pare mooie gasten! net tussen alle nare buien door, hele tijd zon en heerlijk vlak! kou viel reuze mee , zonnetje krijgt al aardig wat kracht zo te merken..
|
|
|
thomasr
|
TIM: ik zat pcies in een sneeuw/(onweers) bui op de brouwersdam wel gave ervaring trouwens
|
|
|
martijn
|
Tho, we kunnen ook de trein naar scheef pakken morgen??
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hier in Delft idd. wind weg en heerlijke zon, zelfs nog ff buiten geweest. Zon heeft idd. al flinke kracht, die wolken moeten weg om er van te kunnen genieten. Weg cap, handschoenen en schoentjes Kijken wat het weer morgen gaat doen, de wind ziet er iig beter uit. Morgen is het van een uurtje of 9:00 tot 13:00 uur laag water op de Sluf. Wind NW tot WNW dus dat is dikke top voor de 2e en 4e trap. Wie ( wel morgenochtend afwachten wat het weer gaat doen)
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
michiel, ik kan vanaf 12 uur, maar wil wel een beetje constante wind en geen sneeuwbuien. Wel een beetje een utopie met dit onstabiele weer..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Tja, het ziet er idd niet zo goed uit. Ik heb vandaag hier wel gemerkt dat er windstoten tussen de buien inzaten, meestal voorafgaand. Daar heb ik geen trek in, zeker niet met de temperaturen die ze morgen opgeven. Ik kijk het morgenochtend wel aan. Het heeft er alle schijn van dat het weerbeeld gelijk is aan vandaag, maar dan met hardere wind. FF wat hoop : Mogelijk dat de buiigheid in het zuidwesten in de loop van de dag geleidelijk iets afneemt. Het wordt zo'n 5 tot 7 graden. De noordwestenwind is matig tot vrij krachtig, rond kracht 4, aan de kust krachtig of hard, 6 tot 7 Bft.Bron KNMI.nl - maandag 24 maart 2008 22.28 uur
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hmm, 1,7 graden.. ik kijk het nog wel even aan, maar dit is echt te koud, de sneeuw blijft zelfs liggen....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Sterker nog, moest net gewoon krabben omdat 5cm vastgevroren was aan mijn auto Het is superglad en sturen gaat met de handrem hier Tussen de buien wel lekker zonnig, maar ook AWD geeft de hartslag van een dotterpatient wat betreft de windsterkte vandaag. Jij kan toch pas vanaf 12 uur? Kijken wat er gebeurd. Ik zou zeggen, hou buienradar goed in de gaten
|
|
|
Lauw
Administrator
|
michiel ga jij nog vanmiddag? Zo ja, zou je per PB je mobiel kunnen sturen dan kan ik je om 12.00 bellen om te vragen hoe het weer is:P
|
|
|
|
Snackyman
|
Ik zou vandaag niet gaan. Kom net uit Rotterdam en de hele ring staat vast. Godver wat een nikspleuris bende op de snelweg. Lag nog ijs op grote delen. Heb er 3 uur overgedaan om vanuit Ridderkerk naar Amsterdam te komen. ik zou zeggen skip the road en wacht gewoon tot beter condities. Zowel op de weg als voor het weer
|
|
|
|
joey
|
Ik ben om een uurtje of 1 op de slufter, nog meer gegadigden hier??
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ben om een uurtje of 1 op de slufter, nog meer gegadigden hier?? Rauwe en ik spreken elkaar om een uurtje of 12 of de weerberichten er goed uitzien. Ik heb geen zin in sneeuwbuien. Vooralsnog ziet het er naaruit dat het een beetje opklaard, op Buienradar lijkt de Slufter vanaf een uurtje of 12 sneeuw/neerslagvrij te blijven. ik pas, gok op vrijdag. Zeker weten? Stuur anders ook ff je telnr. via pb, dan laat ik weten wat we doen om een uurtje of 12
|
|
|
joey
|
Oke, ik hou jullie posts wel in de gaten.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
hmm, sinds een uurtje of 10:00 is de windrichting op HvH naar pal Noord gedraaid, terwijl alle voorspellingen, inclusief AWD zelf, wijzen op NW die iets gaat draaien naar W of WNW.
Windsterkte is 20 - 27kn, dus dat is niet verkeerd
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Buiten temperatuur: 1 °C Watertemperatuur: 6.2 °C brrrrr, maar als jullie gaan ben ik natuurlijk van de party
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zolang de zon blijft schijnen is alles ok...en dat gebeurd ook redelijk volgens buienradar, iig tot minstens 14:00 uur geen buien meer boven de Sluf/Autoplaya. Maar de wind kakt nu behoorlijk in 15 - 19kn De wind lijkt me de meest onbetrouwbare factor vandaag...en nog steeds heel erg Noordelijk
|
|
|
Lauw
Administrator
|
tis nu maar 6,6m/s, gaar weeeeeer, nog ff aanzien, kan elk moment weg!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Idd, klote Wel draait hij meer naar NW, dat dan weer wel Ik weet het niet, zoals ik al eerder zei is er verband tussen de wind en de buienactiviteit. Nu de buien afnemen...
|
|
|