Spoon
|
Sluf? Waarom daar dan? Omdat het rustiger is? Ikk had zo gehoopt op vandaag. Maar ja. Wat niet is kan nog komen.
|
|
|
mschreurs
Geen avatar
|
Maurice uit Rotterdam Blijdorp Eigen auto Spot: De Slufter, Autostrand, Scheveningen ( wil in Zeeland ook wel eens gaan proberen) Wanneer: Weekend meestal beschikbaar. Door de week soms na werk. Niveau: Ben nu 1,5 jaar bezig. Springen gaat lekker. Nu bezig met tricks. Gear: Cabrinha Switchblade III 12m2 (groen) en 8m2 ( rood). Board Fanatic Charles Deleau. Heb mijn vriendin ook aan het kiten gekregen, ze kan der eerste meters al maken. email: xxxxxxxxxxxxxxx@hotmail.comEdit: Welkom maurice, om je een hoop spam te besparen heb ik je email maar doorgehaald, als ze je willen bereiken kan dat via een persoonlijk berichtje die je ook in je mailbox krijgt als je dat niet uitgezet hebt.
|
|
|
jos1985
|
gister op de brouwersdam geweest. om 1700u trok de wind aan naar een goeie 5 dus toch nog een heerlijk avondje gevaren. vandaag is de maasvlakte een betere optie denk ik dus gaan we daar maar heen. hoop wle dat ie wat meer aantrekt als de 4 die ze opgeven
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Zoals het er nu uitziet moet vanavond hopelijk wel vaarbaar worden.
|
|
|
Frank77
|
Twijfel, zou ie vanavond weer oppakken ???? Zou wel mooi zijn na gisteren....
|
|
|
Naishie
|
TT 707 zegt aan de kust 12 tot 17 knopen en vanmiddag toenemend...... Maar ja dat zei die gister ook......
|
|
|
terrorwally
Gast
|
ik zie dit hoor:
VOORUITZICHTEN VOOR DE PERIODE VAN 161500/162100: OPLOSSENDE CU EN AFNEMENDE WIND.
|
|
|
Spoon
|
damn gasten..
de hele week zondag vrijgehouden. niets gepland, al het andere afgezegd.
en nu zit ik thuis niets te doen omdat iedereen weg is...
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
damn gasten..
de hele week zondag vrijgehouden. niets gepland, al het andere afgezegd.
en nu zit ik thuis niets te doen omdat iedereen weg is...
Ja Spoon zo gaat het leven van een kiter, zo min mogelijke afspraken maken zodat je kan kiten mocht er toch nog wind komen. Baal er ook van, echt een %$*^#@! wind de laatste tijd.
|
|
|
El Banditos
|
toch geeft windzoeker op oostvoorne aan Meting: 14,1 knopen met stoten van 17,3 knopen
en vliegerweer Windsnelheid: 12.2 knopen (6 m/s, 4 Bft) Windstoten: 15.8 knopen (8.1 m/s) Windrichting: 256 graden (WZW) Buiten temperatuur: 21 °C Watertemperatuur: 20.9 °C Waterstand: 93 cm NAP Zon op: 06:33 uur Zon onder: 21:02 uur
Laten we hopen dat het nog blijft stijgen
|
|
|
|
El Banditos
|
ja was die jekyll die tijdelijk onwijs lag te klooien :S
en die zijn plekje niet meer kon vinden dus eindigde bij michiel, daar stond jij ook toch op dat moment?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
ja was die jekyll die tijdelijk onwijs lag te klooien :S
en die zijn plekje niet meer kon vinden dus eindigde bij michiel, daar stond jij ook toch op dat moment?
ja volgens mij wel. was in igg daar achterin bezig, waar het wat rustiger was.
|
|
|
El Banditos
|
ja heb je wel bezig gezien met je rode zeekoe , mooie kite hoor. Zou hem best eens willen proberen wanneer het een keer wat rustiger is want man man man wat heb ik me lopen ergeren
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
hmm volgens act.waterdata nu 8ms en uitschieters naar de 11ms. Das wel erg verleidelijk hoor?
|
|
|
El Banditos
|
ja ik zit ook al max te twijfelen om te gaan, ben bang dat ik voor lul ga rijden.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
als ie over 15min nog zo is ga ik poging wagen. Jammer dan als ie misgeschoten is. Voor de rest ziet het er somber uit dus wie weet kunnen we nog wat meepakken.
|
|
|
El Banditos
|
Ja vind ik ook, als het over 10 minuten nog zo is of bij de volgende meeting dan ga ik inladen en rijden, en onderweg blijven hopen
|
|
|
d@ni
|
ik ga zo maar es kijken
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
hopelijk zitten ze er helemaal naast en blaast ie straks 35 knopen of draaf ik door
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik zit ook te twijfelen, maar het is voor mij ergens naartoe minimaal een uur. Dus ik denk dat ik het er niet op gok.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Niet gaan!!!!!!!! ben van 10:00 tot 14:30 op sluf geweest en was 24 x niks. max 13-14 knoop in een vlaag. sommige konden net varen en sinussen met een 10 of 12 maar dat waren dan wel jongens van 50-55 kg schat ik
kl*te dag, snel vergeten
|
|
|
d@ni
|
idd nu neemt ie weer af, ik wacht nog ff. misschien vanavond
|
|
|