KiteKoe®t
|
geduld is een schone zaak... Er staat toch geen wind.....
|
|
|
royboy
|
als iedereen het binnen 5 dagen krijgt?? dan ga je je wel afvragen of alles wel goed is gegaan
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Hoi roy
idd, geduld is een schone zak
Ikzelf heb ook een kite bij more than boards besteld, al een tijd geleden en die was wel vrij snel geleverd. Later heb ik nog lijnen bij besteld ook zonder probleem.
Denk dat je gewoon even moet afwachten En wat koert ook zegt: het waait toch niet..
|
|
|
royboy
|
hebben jullie het ook online over gemaakt dan? via het IBAN nummer?
|
|
|
R@bert
|
Heb nou bij verschillende shops online besteld, maar kreeg altijd een bevestigings-mail !! Als je die niet hebt gehad, zou ik t toch ff navragen, dude (ook al waait t niet ), suc6..
|
|
|
|
|
royboy
|
wordt niet opgenomen :S
|
|
|
jaapd
|
Laatst een RRD gekocht via IBAN: na 3 dagen kreeg ik een mailtje met een trackingsnummer en 2 dagen later de kite zelf.
|
|
|
R@bert
|
wordt niet opgenomen :S
hmmm...
|
|
|
royboy
|
tering he ik wordt der wel nerveus van haha.. damn ik wil em zo graag in huis hebben..
|
|
|
globe @ home
Gast
|
Natuurlijk wordt er niet opgenomen! Heel Duitsland is vrij.
Waarschijnlijk was die kite niet op voorraad en daarom duurt het wat langer.
|
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
het kan ook zomaar een week duren een buitenlandse transactie helemaal rond is, tel daar een paar dagen verzenden bij op en... no worries.
|
|
|
royboy
|
transactie was de volgende ochtend voldaan
|
|
|
milamber
|
nooit problemen mee gehad..gasten verlenen ook prima service
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
wat is voldaan? van jouw bank afgeschreven, of bij hun bijgeschreven?
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
IBAN overschrijving duurt al een week. 5 dagen na betaling is dus circa 10 werkdagen...
|
|
|
hollandkiter
|
en morgen en overmorgen komt er wind..........................
Klote.......................
|
|
|
DaanD
|
IBAN overschrijving duurt al een week. 5 dagen na betaling is dus circa 10 werkdagen...
Klopt en in dit lange weekend (goede vrijdag/pasen) worden er ook geen transacties verwerkt, as. dinsdag pas weer!
|
|
|
royboy
|
bij mij is et der al vanaf
|
|
|
royboy
|
ik wacht zn mail wel af. het zal dan vast wel goedkomen
groeten
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Het geld wordt gelijk van je rekening geboekt maar het duurt een aantal dagen voordat zij het op hun rekening gestort krijgen...tenzij je met visa of creditkaart betaald hebt.. Als het dan op de bus gaat kan het binnen 3 dagen bij je thuis zijn.. Gewoon ff geduld hebben en genieten van de zonnige (windstille) dagen. Die gasten verlenen prima service dus het gaat echt wel goed komen. Succes
|
|
|
Airjan
|
Heb ook wel eens wat bij ze gekocht, alles netjes geregeld. Komt vast allemaal goed.
|
|
|