kite bij mijn fuel.

Spoon

Februari 18, 2008, 03:00:38
edit2Rapporteer  
Hey dudes,

ik ben nu al een tijdje op zoek naar een kite naast mijn fuel 13, 2006. Ik wilde een 9 fuel erbij maar ik bedacht me dat het toch prima te combineren is met een andere kite?

Wat me mooie kites lijken:
rhino 07,
Fuel 06 of 07,
rebel 07
evt ander merk? zo jah waarom?

(alle kites zouden dan een 9 worden denk ik)
ikzelf weeg 70 kilo.

wat denken jullie ervan? wat raden jullie aan?
Morres

Antwoord #1 Februari 18, 2008, 03:09:59
edit2Rapporteer  
Gaastra natuurlijk Grin

ok, ff serieus nu: Rebel zal je niet bevallen, totaal andere kite. Als je van hardere c-kites houdt dan valt rebel af. Rhino zou kunnen, niet mee gevaren, maar is geen c-kite meer geloof ik?
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #2 Februari 18, 2008, 03:31:12
edit2Rapporteer  
Ik zou gewoon voor de Fuel gaan, de rest die je opnoemt is weer zo anders
in vliegeigenschappen.
Nature

Antwoord #3 Februari 18, 2008, 03:37:20
edit2Rapporteer  
Gaastra natuurlijk Grin

ok, ff serieus nu: Rebel zal je niet bevallen, totaal andere kite. Als je van hardere c-kites houdt dan valt rebel af. Rhino zou kunnen, niet mee gevaren, maar is geen c-kite meer geloof ik?

Loopt iedereen af te zeiken om reclame en loopt te spammen met gaastra niet zo netjes he Smiley
Vinni

Antwoord #4 Februari 18, 2008, 03:39:10
edit2Rapporteer  
Als die Fuel je bevalt, waarom zou je dan voor een heel ander merk of type gaan?
Maar dan weet ik niet of die Fuel je bevalt.
michiel v geel

Antwoord #5 Februari 18, 2008, 04:11:10
edit2Rapporteer  
jij hebt helemaal kites uit de prehistorie dude

nee ff serieus de fuel 07 of fuel 06 9m lijkt mij de beste keus

de rebel 9m is ook wel een lekkere kite maar gewoon weer wat anders je zou kunnen kijken of je er eens eentje van iemand kan testen dr zijn er genoeg met die kite

gaastra heb ik alleen de jeckyll van gevaren maar was nou niet echt aan het trappelen om mijn newtjes in te ruilen

rhino schijnt een erg goede kite te zijn een bak struts waar je eng van word maar het profiel ziet er wel goed uit maar ook deze heb ik niet gevaren.

ik zou eens kijken of je ergens van iemand anders een kleinere vlieger kan testen
Morres

Antwoord #6 Februari 18, 2008, 04:16:56
edit2Rapporteer  
jekyll is ook bow, heeft 'ie geen boodschap aan ,schat ik in.
Lex

Antwoord #7 Februari 18, 2008, 04:19:22
edit2Rapporteer  
Torch 3/4 kan je ook overwegen, check je pm  ThumpsUp
Burb

Geen avatar

Antwoord #8 Februari 18, 2008, 04:30:12
edit2Rapporteer  
Gaastra Max II is helemaal niet zo'n gek idee (Morres.....) vaart misschien nog wel beter dan alle andere opties. Snel, mega windrange en goede depower. bovenal een echte c-shape dus een goede aanvulling op je Fuel.
Morres

Antwoord #9 Februari 18, 2008, 04:30:54
edit2Rapporteer  
én, max I (07) kost geen DROL
Spoon

Antwoord #10 Februari 18, 2008, 04:54:38
edit2Rapporteer  
thnx iig voor alle reacties!!

top!

de reden dat ik ben gaan kijken naar andere kites is omdat de fuel niet zo snel tweedehands wordt aangeboden.. iig niet in mijn prijsklasse Embarrassed. Ha ha, student op zich zichzelf he Grin.
Verder bedacht ik me dat inprinciepe twee verschillende kites toch zou kunnen omdat je misschien met de eene lekker wil kunnen springen en met de ander wat meer wil golfrijden?

de fuel bevalt me prima hoor en als ik een 9 tegenkom dan zal ik die ook zeker aanschaffen maar ik was gewoon benieuwd naar jullie reacties!!

Vinni

Antwoord #11 Februari 18, 2008, 05:12:12
edit2Rapporteer  
jij hebt helemaal kites uit de prehistorie dude

Wat heeft dat er dan weer mee te maken?

thnx iig voor alle reacties!!

top!

de reden dat ik ben gaan kijken naar andere kites is omdat de fuel niet zo snel tweedehands wordt aangeboden.. iig niet in mijn prijsklasse Embarrassed. Ha ha, student op zich zichzelf he Grin.
Verder bedacht ik me dat inprinciepe twee verschillende kites toch zou kunnen omdat je misschien met de eene lekker wil kunnen springen en met de ander wat meer wil golfrijden?

de fuel bevalt me prima hoor en als ik een 9 tegenkom dan zal ik die ook zeker aanschaffen maar ik was gewoon benieuwd naar jullie reacties!!

Er staan er heel wat op internet!
Als je even goed zoekt kan je ze voor goedkoop krijgen, kijk bv. eens op: surfspullen.nl, kitehigh (2ehands), Hanglos (2ehands heel veel!!) en MP.
Spoon

Antwoord #12 Februari 18, 2008, 05:36:36
edit2Rapporteer  
Er staan er heel wat op internet!
Als je even goed zoekt kan je ze voor goedkoop krijgen, kijk bv. eens op: surfspullen.nl, kitehigh (2ehands), Hanglos (2ehands heel veel!!) en MP.

thnx dude, daar heb ik al gekeken..
als je ook bij hanglos kijkt en je zet fuel 9 in de zoekmachine dan krijg je erg veel advertenties die geplaatst zijn op 2007 en eerder... die zullen ze denk ik niet meer verkopen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.