Alex.....
Gast
|
Nee, dat wordt moeilijk... je kan hem plakken, maar zodra je hem oppompt rekt heel dat condoompie uit en wat je erop geplakt heb om het gat te dichten rekt niet mee, kun je weer opnieuw beginnen.... schiet niet echt op dus....
wordt een nieuwe kopen....
Greetzzzz
|
|
|
Ian
|
|
|
|
Stengel
|
Met een stijkbout een een theedoek kom je ook een heel eind.
Ik heb laasts een LEI bladder met een scheur van 50 cm gemaakt.
Greets
Stengel ps.: Een LEI bladder heeft een grotere diameter dan de LEI zelf en rekt daardoor niet uit als je je vlieger oppomp. De bladder zorgt er alleen voor dat de lucht binnen blijft.
|
|
|
Mick
Gast
|
Nieuwe kopen lijkt me toch de safeste oplossing......
|
|
|
Stengel
|
FF rekenen:
Nieuwe bladder: minimaal 100 euries Zelfrepareren: maximaal een gesmolten blader.
Hence: ik zou zeker proberen om hem zelf te reparenen. een nieuwe kopen kan altijd nog.
greets
Stengel
|
|
|
WIM
Geen avatar
|
Ik heb eens een scheur van 15 cm in mijn leadingedge gehad, in de winkel gaven ze aan dat een herstelling onmogelijk was. Ik ben een binnenband een een tube pattex lijm gaan halen. Een stuk binnenband uitgeknipt dat een stuk groter was dan het gat in de tube. Het stuke binnenband door de scheur gestoken zodat het aan de binnenkant van de tube zit. Pattex op de binnenband spuiten en vervolgens de tube aandrukken op het stukje binnenband. Zorgen dat de rand van het stukje binnenband vrij is van lijm, als de luim over de rand komt plak je de zijden van je tube aan mekaar en dat is het Finoto. Vervolgens de tube op gepomt, die bleeft keurig hard staan. In de winkel stonden ze even te kijken, ik heb nog 40 eiro betaald om jet weil te stikken en toen was hij weer klaar.
|
|
|
|