Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Mooi spul zeg. Dat boardje ziet er echt supercool uit. Veel pezier ermee.
|
|
|
Flamax
Logs: 0 | 6 uur
|
Mooi spul zeg. Dat boardje ziet er echt supercool uit. Veel pezier ermee. Thanks en komt helemaal goed
|
|
|
|
BaSS
|
Meer info + closeup van boardje verzocht !
Mooie spullen, veel plezier ermee alvast!
|
|
|
Yourie
|
super cool kite met muziek op je kop.
|
|
|
BaSS
|
Mooi maffio! Vraagje, heb je ze al getest? Ik heb een waterdichte koptelefoon met een (waterdichte) Ipod shuffle, maar zodra er water in de "in-ear" koptelefoon komt doen ze vrijwel niks meer... Pas als ze weer goed droog zijn doen ze het weer prima.. Klinkt een beetje gek, maar ergens ook wel logisch.. zolang ze in je oren blijven zitten onder water, niks aan de hand.. maar bij een beetje crash... *plop* .. Ben benieuwd hoe dat met deze Sony is? (iemand een waterdichte Ipod kopen? )
|
|
|
Yourie
|
ging vandaag bijna drie uur lang prima, tot ik frontaal op me linker oor crashte toen vloog die er uit en werd het links stil, na hem droog gemaakt te hebben deed die het weer. maar ze blijven goed in me oor zitten ben wel vaker gecrasht vandaag en toen ging alles goed. Die laatste crash was ook wel erg lomp hard.
Ik ben er zeer tevreden over moet ik zeggen.
|
|
|
BaSS
|
Ah.. "klinkt" goed (wel hetzelfde euvel.. ligt dus niet geheel aan mijn headset, maar meer aan mijn crashes haha) Vergat nog te vragen hoe je zorgt dat je hem niet verliest, zet je hem met een touwtje aan je pak vast?
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik vraag me af of het wel zo verstandig is met zo'n ding op te kiten....
|
|
|
Yourie
|
Die discussie voelde ik al aankomen. Nee is niet verstandig maar wel leuk.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Die discussie voelde ik al aankomen. Nee is niet verstandig maar wel leuk.
Mja begrijp me niet verkeerd, ik heb het ook overwogen om met muziek op te kiten, maar je bent dan helemaal afgesloten van de omgeving en da's niet handig als iemand in de problemen komt of schreeuwt als waarschuwing en jij hoort niks.... Was voor mij reden genoeg om het niet te doen. Ergens lijkt het me wel een leuk idee om een waterdichte ghettoblaster op een drijvend vlotje te monteren en te verankeren Alleen kost weer knaken he
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
Was vandaag met een dame aan het kiten en die heeft oordoppen in omdat ze een dun trommelvlies heeft, zij hoort dus ook totaal niks als ze aan het kiten is. Gewoon goed om je heen kijken of zorgen dat je op een plek kite waar niet veel mensen zijn.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ik geniet juist van de stilte. Het geluid van het water en de wind tijdens het varen, en als je in de lucht hangt hoor je meestal helemaal niets, voor mij volop genieten... Ieder z'n ding.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik vraag me af of het wel zo verstandig is met zo'n ding op te kiten....
Als je met oordoppen kite tegen surfersoor hoor je ook niets.....
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
ik heb ook van die docs proplugs, je hoort idd wel minder.. maar nog steeds wel iets. Als mensen tegen de wind in naar je staan te schreeuwen hoor je ze zonder dopjes/helm/muts vaak ook al niet of nauwelijks.
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heey die heb ik ook maar dan van 2009. Top ding. Dat zwembandje is idd een goed idee.
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Heey die heb ik ook maar dan van 2009. Top ding. Dat zwembandje is idd een goed idee.
Dat zwembandje doe ik toch meer voor de looks, kleurt er toch mooi bij dus ik dacht ik doe m erom
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik vind dat zwembandje geniaal.... die ga ik onthouden voor die eigenwijze beginners die met een rol-leash varen en een GoJoe te duur vinden.
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ga je veel plezier van hebben Boudewijn. Top boardje
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik vind dat zwembandje geniaal.... die ga ik onthouden voor die eigenwijze beginners die met een rol-leash varen en een GoJoe te duur vinden.
Heeft mijn pa al sinds het begin om zijn grab-handle zitten. Werkt net zo goed als die zeer dure GoJoe
|
|
|