Bergen Op Zoom

R-I-C
Gast
September 22, 2004, 15:01:25
edit2Rapporteer  
Wat vinden jullie van de Kitespot Bergen op Zoom. Ik heb gehoord dat het voor een binnen water best een relaxte spot is. Zijn daar ook nog andere kiters om je kite neer te laten?? Alvast bedankt Ric
Tipp-ex
Gast
Antwoord #1 September 22, 2004, 15:05:30
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik ben er een paar keer geweest toen ik begon te kiten omdat je daar kunt staan, maar ik ben rap naar ergens anders gegaan: TE VEEL VLAGEN door de gebouwen die in de buurt staan. Enkel bij NO (als ik me niet vergis)p is het daar doenbaar. Je hebt daar ook ergens een Kiteclub maar daar weet ik niet veel over.

cu
huib

Antwoord #2 September 23, 2004, 11:03:43
edit2Rapporteer  
Bij de Plaat in BoZ wordt inderdaad gekite. Ik ben er twee keer geweest en ik vindt het helemaal niks. Te vlagerig, weinig ruimte om je spullen op te laten, een een paar dammetjes met scherpe stenen om het zwemmersstukje te verlaten.

Als ik in de buurt ben (schoonfamilie) ga ik bij goede wind altijd naar Krabbendijke. Is ook niet ideaal maar een stuk beter dan BoZ.
bertvanloon

Antwoord #3 September 19, 2005, 22:36:04
edit2Rapporteer  
tis mijn spotje, zit er eigenlijk alleen maar. misschien omdat ik nog aan het oefenen ben. idd kun je hier staan, erg handig. veel belgen komen ook hier. gekke mensen soms. met onweer op het water....ale, nu ga d't waaie eej!!! hahaha
devi

Antwoord #4 September 19, 2005, 22:47:48
edit2Rapporteer  
het is inderdaad veel te vlagerig. dat je er kan staan is ook het enige positieve. doe het nu ergens anders en het leren gaat een stuk sneller
BIG AIR
Gast
Antwoord #5 September 20, 2005, 19:00:51
edit2Rapporteer  
Nou de binneschelde is vere van perfekt, je kunt er wel bijna overal staan.

Er varen inderdaad heel veel Belgen wat ik super goed vind. Belgen zijn in het algemeen veel relaxter dan nederlanders. gewoon een super volk die iedereen nemen zoals ze zijn.

Kortom geen super spot, wel leuk om te beginnen verder is het motto ; als je hier kunt varen kan je het overal.
Passie

Antwoord #6 September 20, 2005, 19:04:38
edit2Rapporteer  
ik wil er zelf ook is gaan kijken.. ligt 2 minuten van mijn school af dusja.. wel makkelijk als ik daar heen zou kunne.. alleen.. het klinkt misschien beetje raar.. maar heb gehoord dat 'r veel getjat wordt..
BIG AIR
Gast
Antwoord #7 September 21, 2005, 11:02:04
edit2Rapporteer  
Veel gejat word ???? Ik vaar hier nu een jaar of 15, windsurfen en kitesurfen, en er is van mij nog nooit iets gestolen.

Alleen maatje Rudy is afgelopen weekend zijn board kwijt geraakt, maar dat gebeurd overal.

P@scal als je door de weeks een keer aan de BS gaat varen laat het dan even weten dan kom ik ook, wel na een uur of 4 of zo !
Passie

Antwoord #8 September 21, 2005, 20:43:34
edit2Rapporteer  
Veel gejat word ???? Ik vaar hier nu een jaar of 15, windsurfen en kitesurfen, en er is van mij nog nooit iets gestolen.

Alleen maatje Rudy is afgelopen weekend zijn board kwijt geraakt, maar dat gebeurd overal.

P@scal als je door de weeks een keer aan de BS gaat varen laat het dan even weten dan kom ik ook, wel na een uur of 4 of zo !

ja is goed,, ik kom wel een keer op een dinsdag of woensdag... ben ik om half 4 uit..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.