drifter
|
ohja, is weer flink bijgesteld.
|
|
|
teammohawk
Gast
|
ze geven oost op das niet lekker bij brouwersdam toch??
|
|
|
drifter
|
Beetje oostnoordoost. Dat is best vet op dat stuk bij renesse, maar dat schijnt niet helemaal te mogen daar. IJsselmeer staat wel nog een dikke wind.
|
|
|
bsonders
|
Bij renesse strandovergang "het watergat"is een kitezone daar mag je wel is trouwens een goede spot,is de laaste overgang van renesse richting haamstede.
|
|
|
janjo
Gast
|
Als je naar Renesse gaat kan je het beste kiten bij strandpaveljoen Zomerzon aan de rampweg.
Mocht de wind oost of noordoost zijn kan je mij daar vinden.
Mazzel.
|
|
|
|
ohja, is weer flink bijgesteld.
weer te vroeg gejuigt
|
|
|
|
drifter
|
WOw kicke, dat wordt weer eindje rijden, en dan weer naar huis in een opvallend lange avondspits. ah boeien als we maar op het water kunnen staan.
|
|
|
Olaf
Gast
|
In het noordelijk kustgebied de hele dag wind in het zuiden alleen in de ochtend!
Maarre, gaan jullie naar hetr noorden dan? welke spot? Enkhuizen met oost of elders? Kreeg toch wel ernstige jeuk om te gaan varen morgen. Olaf
|
|
|
dizzy
Gast
|
ik ga naar muiderberg morgen, zijn er nog die die kant op gaan ?
|
|
|
Slis
|
ik trek morgen middag het land in waar het gaat worden is me nu nog een raadsel want ik vertrouw de voorspellingen niet bepaald Maar muiderberg klinkt opzich wel goed
|
|
|
beachboy_21
Gast
|
en wie gaat er in friesland kiten???? dat zou ik graag horen
|
|
|
|
|
Liflaf
|
Ja hoor IJsselmeer(North) 16 knoopies oost. Ochtendsessie in Enkhuizen.
CU there!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Lebowski
|
Enkhuizen klinkt goed. Hoelaat zijn jullie er?
|
|
|
|
dizzy
Gast
|
aiiiiii wat vroeg !!!! op een vrije dag , ik hou het op een uurtje of een a twee muiderberg
en slis vanwaar die naam ?
|
|
|
Naish........what else???
|
Muiderberg zou bij voldoende wind een optie kunnen zijn, het water is daar bij ono minder choppiy dan in Enkhuizen!
|
|
|
Slis
|
Iemand trouwens goede beschrijving hoe ik bij die spot van muiderberg kom? Weer ziet er goed uit voor morgen!
|
|
|
Olaf Janssen
Gast
|
Als je windsites checkt, dan lijkt de meeste kans op wind zo noordelijk mogelijk. Dus we gaan maar naar Enkhuizen. Muiderberg zou bij voldoende wind een optie kunnen zijn, het water is daar bij ono minder choppiy dan in Enkhuizen!
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
beetje weinig wind
|
|
|
Slis