|
kiteandre
Geen avatar
|
ik vaar nu met 8meter uit 2010 en 14/10 uit 2009 . ik kan ook niet wachten tot morgen word wel mega koud :S
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Ik gooi morgen mn drysuit en de rest in de auto, en rij na mn werk door naar de speeltuin. Hoop er rond 1300 te zijn.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
wil wel, maar vind het aardig koud, ach misschien in de middag even 'thuiswerken' ;-)
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Als jij nou gaat LAurens, en dan ff laat weten of het te doen is in een wetsuit...dan weet ik of ik nog kans maak de komende tijd....
|
|
|
|
Micky
|
Morgen om 12 uur hoog water op de sluf....
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Klopt mick, kom je ook? we kunnen ook met z'n allen autostrand pakken. palen zijn toch weg
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
nah ik ga gewoon hardcore slufter geen zin om 10000000 km te lopen ik ben er rond 10-11 uur
|
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
Als jij nou gaat LAurens, en dan ff laat weten of het te doen is in een wetsuit...dan weet ik of ik nog kans maak de komende tijd....
ik vaar ook gewoon nog in wetsuit en het is makkelijk te doen alleen in het begin bikkelen met je handen omdat die der bijna afvriezen
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
ik vaar ook gewoon nog in wetsuit en het is makkelijk te doen alleen in het begin bikkelen met je handen omdat die der bijna afvriezen mooi dat je ook komt naar slufter dan kunnen de diablo`s even de boel onveilig maken
|
|
|
Tsss
|
en waar is die speeltuin dan wel . slufter Precies of playa , maar dat is weer zo'n eind lopen...
|
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
Zoooo. Slufter was weer ouderwets lekker! lekker rustig met mannetje of 6. en niet koud gehad met zweetpakkie. alleen koude voeten op gegeven moment. maar ja zeewater is ook berekoud.
|
|
|
Micky
|
Hee Ron, was zeker lekker Lekker bezig trouwens, loopkoning... Had ff koude handen maar na ze even in het zeewater te hebben gestopt nergens meer last van.
|
|
|
Tsss
|
T was zeker prima . Mn 1e kitesessie van dit jaar is een feit En precies voor de file thuis, ook lekker..
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
voelde zeker weer even geil aan om even men kitejes te temmen nu mag het wel weer warmer worden want pasen ging niet echt lekker
|
|
|
TBK
|
Nu het wel weer warmer worden want pasen ging niet echt lekker Dat komt met ,,pasen" wel weer goed !
|
|
|
Ron Rodeo
|
maandag gaat ook weer lekker worden hoop ik. berichten zien er goed uit, wordt weer dikke ZW.
|
|
|
joey
|
10,2m/s met stoten van 15,5m/s nu. Ik ga effe kijken.
|
|
|