Kitesurfen in Kroatie

08waroo

Geen avatar

November 08, 2007, 04:26:47
edit2Rapporteer  
hoi,
ik heb ff een vraagje wij gaan waarschijnlijk volgend jaar naar kroatie op vakantie, maar nou heb ik ff een paar vraagjes
zij er veel kitesurfspots?
zij n het ook beginnersspots?
waait het er ook een beetje in de maanden juli/augustus?
heeft iemand  van julie daar ervaring
laat het me weten alvast bedankt

groetjes richard
Sjemmel

Antwoord #1 November 08, 2007, 23:00:21
edit2Rapporteer  
Volgens mij is kiten daar niet echt wat, bijna nooit opstartruimte voor je kite enzo... Heb er een paar jaar geleden ook naar gekeken maar geloof dat het niet best was. Gebruik anders de zoekfunctie even. Succes
FunkyoneNL

Antwoord #2 November 09, 2007, 00:25:28
edit2Rapporteer  
Wind is er bijna niet zijn voorzover ik weet geen echte spots vaak aflandig langs de kust.... kortom klote 3 jaar geweest en niet gekite je kan vanuit een boot starten indien je die heb maar dan nog hopen op wind dit jaar 1 kiter gezien 1 kwartier 14m2 ik denk dat je dan beter naar slovenie kan gaan weet dat daar wel spots zijn.
freex

Geen avatar

Antwoord #3 November 09, 2007, 00:42:32
edit2Rapporteer  
Afgelopen zomer in Kroatie geweest. Ik heb heerlijk gekite bij het plaatsje Nin. Dit is een schiereiland
met aan de ene kant een binnenmeer en de andere kant de zee. Er is een mooi zandstrand,
prima wind. Zowel het binnenmeer en de zee zijn meters lang helemaal niet diep, ideaal voor beginners dus
ItsMe.Erik

Antwoord #4 November 10, 2007, 03:07:32
edit2Rapporteer  
Afgelopen zomer in Kroatie geweest. Ik heb heerlijk gekite bij het plaatsje Nin. Dit is een schiereiland
met aan de ene kant een binnenmeer en de andere kant de zee. Er is een mooi zandstrand,
prima wind. Zowel het binnenmeer en de zee zijn meters lang helemaal niet diep, ideaal voor beginners dus

Ik ben ook algelopen zomer (2de week van september) een week geweest. De eerste dag was men aan het kiten, de rest van de week niet meer, geen wind of het onweerde ontzettend. Wel een mooie spot bij het plaatsje Nin. En wat betreft dat het een eiland is, als je via de achterkant van het eiland bent kun je gewoon met de auto erop en je pakeert iets terug van de haven hoef je ook geen pakeerkosten te betalen. Ik vond de mooiste spot, welke via een moeilijk en slecht begaanbaar weggetje te bereiken is, aan de overkant van NIn. Daar kijk je tegen de haven van Nin aan en met laag water kun je zo overlopen.

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.