LOEN
|
Als er morgen voldoende staat op Horst ben ik erbij, scheelt me een uur rijden... anders wijk.
|
|
|
Vinni
|
Waarschijnlijk ben ik er ook. Om 9 uur al.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ola Vincent... Die vakantie van mij gaat door dus kan ik eindelijk die kitedays van jou inhalen Ik heb helaas morgen en zondag nog nachtdiensten maar misschien dat er dinsdag nog wind voor mij (ons)overgebleven is.... Have fun morgen Ps vraag ff aan Lorenz of hij je pak open maakt want het is weekeinde dus geen mooie studentes die langs komen fietsen
|
|
|
LOEN
|
Pas trouwens geprobeerd zelf het pak open te maken (na het verhaal dat we vin pakdicht hadden achter gelaten) en is eigenlijk helemaal geen probleem. dicht doen is een ander verhaal Maar wil Vin natuurljk wel ff helpen;)
|
|
|
Vinni
|
Ola Vincent... Die vakantie van mij gaat door dus kan ik eindelijk die kitedays van jou inhalen Ik heb helaas morgen en zondag nog nachtdiensten maar misschien dat er dinsdag nog wind voor mij (ons)overgebleven is.... Have fun morgen Ps vraag ff aan Lorenz of hij je pak open maakt want het is weekeinde dus geen mooie studentes die langs komen fietsen Ik had het gelezen ja, haha nu kom je inderdaad ver voor te liggen qua kitedays Tenzij er geen wind staat Je had namelijk wind voor texel besteld, normaal gesproken word dat dan niet op Bonaire bezorgt Pas trouwens geprobeerd zelf het pak open te maken (na het verhaal dat we vin pakdicht hadden achter gelaten) en is eigenlijk helemaal geen probleem. dicht doen is een ander verhaal Maar wil Vin natuurljk wel ff helpen;) Het openen alleen is inderdaad helemaal niet zo moeilijk. Het punt is meer dat je rits behoorlijk scheef getrokken word, wat denk ik niet zo goed is voor je rits.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ola Vincent... Die vakantie van mij gaat door dus kan ik eindelijk die kitedays van jou inhalen Ik heb helaas morgen en zondag nog nachtdiensten maar misschien dat er dinsdag nog wind voor mij (ons)overgebleven is.... Have fun morgen Ps vraag ff aan Lorenz of hij je pak open maakt want het is weekeinde dus geen mooie studentes die langs komen fietsen Ik had het gelezen ja, haha nu kom je inderdaad ver voor te liggen qua kitedays Tenzij er geen wind staat Je had namelijk wind voor texel besteld, normaal gesproken word dat dan niet op Bonaire bezorgt Pas trouwens geprobeerd zelf het pak open te maken (na het verhaal dat we vin pakdicht hadden achter gelaten) en is eigenlijk helemaal geen probleem. dicht doen is een ander verhaal Maar wil Vin natuurljk wel ff helpen;) Als jij het Ice kiten mee telt dan zal ik de windloze wakeboard dagen ook maar meetellen Had graag meegegaan naar Texel. Texel rules Ik weet zeker dat je wind gaat hebben
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Tja idd ik weet het...... Ik moet nog maar ff met Kevin om de tafel gaan zitten wat dit kan natuurlijk niet Have fun morgen
|
|
|
Vinni
|
Haha
|
|
|
To
|
gaat helemaal los op horst! 21 knopen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
MmmmmmMmm vreemd?? Op de site van kitehigh blijkt dat Horst de enige plek is met 19 wind. Alle andere spots hebben weinig of geen wind...... raaaaarrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
To
|
zal wel zo zijn he
|
|
|
|
To
|
naah laat maar ik verlaag me niet
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
naah laat maar ik verlaag me niet Ken je plaats
|
|
|
|
@LaurenS
|
Timo een beetje vriendelijker wederom Haantjesgedrag is niet prettig stay
|
|
|
|
LOEN
|
Ik weet niet hoe andere spots waren vandaag, maar horst was echt super goed! Rond de 20/25 knopen, in het begin zelf af en toe nog een zonnetje en alles behalve vlagerig... dik 3 uur staan knallen geniaal!(kitehigh_kitesmiley)
|
|
|
To
|
Nou mini mee kom maar op met je grote mond
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
ik vriendelijker zeg maar is tegen mini Ik reageerde op je bericht die je precies tijdens het citeren veranderd had.. Het is niet nodig om uit de hoogte te gaan doen en mij op een lullige manier neer te zetten.. Dat doe ik ook niet bij jou.... En ja.... er stond vandaag wind op Horst en er zaten waarschijnlijk ook wel vlagen van 19 knoop bij maar ik vond het gewoon merkwaardig dat, volgens de kitehighsite, Horst de enige plek zou zijn waar er gekite kon worden.. Normaal gesproken zou je met N-W wat meer wind mogen verwchten langs de kustlijn....
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Nou mini mee kom maar op met je grote mond Ik weet dat je bij Horst kon varen want ik woon aan het Wolderwijd... Wat de fuck is jou probleem... waarom dat persoonlijke gelul.... Ga lekker op huyes of tief op naar hanglos Ps ik zag je gaan Lorenz...
|
|
|
To
|
dat bedoel ik daar heb je ze mond al hahahhaa, ik zit al op hanglos. dus optiefen lukt ook niet
|
|
|