Lauw
Administrator
![](/forum/avs/avatar_963.png)
Logs: 0 | 6 uur
|
Hey Peter,
Dit is bijna onmogelijk, maar er zijn een anatal opties: 1. Gaatje iets groter maken met de boor. 2. Met garen er heel strak omheen winden en dan er doorheen proberen te trekken. 3. Nieuw depowerkoord kopen (werkt het beste).
ciaow
|
|
|
lemster terror
Geen avatar
|
He
Ik heb het zelfde probleem mee gemaakt Toch is het gelukt. Heb geduld ik heb het gedaan met sterk visdraad ( karperlijn ), Werkt beter omdat gaar sneller kapot getrokken kan worden. Wind dit strak om het depowerkoord, even knoopjes leggen op het uiteinden om afwikkelen te verkomen. En dit er door heen rijgen en voorzichtig op gevoel aantrekken. Beetje vasaline kan ook helpen.
Succes
greetzz lemster terror!!!
|
|
|
ItsMe.Erik
![](/forum/avs/avatar_994.png)
|
Ik heb het diverse keren gedaan en nu weer omdat mijn 3de bar ook kapot is. Het metalen ringetje zit weer eens een baarm aan. Kijken of dit nog in de garantie valt.
Wat ik wel een doe is rollend isolatietape strak eromheen rollen, wel het touw uitgerekt houden. Dan is het touw namelijk het dunst. de tape verder rollen tot je 10 cm over heb en een beetje verstevigen. Dit door de gatjes trekken, Het gaat niet gemakkelijk maar het gaat.
|
|
|
kolibripeter
Geen avatar
|
Hallo allemaal,
Dank voor de tips! Ik heb het puntje van het touw wat dunner gemaakt met een vijl, heel dun tape hieromheen gewikkeld, het tape door het gaatje en dan erdoorheen trekken. Was lastig maar het is gelukt!
Groet,
Peter.
|
|
|