Replacement Slngshot bar 2007

kolibripeter

Geen avatar

Maart 02, 2008, 21:32:56
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik heb een replacement Slingshot Bar 2007 waar het depower systeem + de lijnen op overzet. Nu lukt het me niet het depowercord door het gaatje in het plastic hulpstuk voor de dubbele depower te krijgen. Heeft iemand hiermee ervaring / tips hoe dit te doen?

Alvast dank!

Groet,

Peter.   
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #1 Maart 02, 2008, 23:48:42
edit2Rapporteer  
Hey Peter,

Dit is bijna onmogelijk, maar er zijn een anatal opties:
1. Gaatje iets groter maken met de boor.
2. Met garen er heel strak omheen winden en dan er doorheen proberen te trekken.
3. Nieuw depowerkoord kopen (werkt het beste).

ciaow
lemster terror

Geen avatar

Antwoord #2 Maart 03, 2008, 01:49:10
edit2Rapporteer  
He

Ik heb het zelfde probleem mee gemaakt
Toch is het gelukt. Heb geduld ik heb het gedaan met sterk visdraad ( karperlijn ), Werkt beter omdat gaar sneller kapot getrokken kan worden.
Wind dit strak om het depowerkoord, even knoopjes leggen op het uiteinden om afwikkelen te verkomen.
En dit er door heen rijgen en voorzichtig op gevoel aantrekken. Beetje vasaline kan ook helpen.

Succes

greetzz lemster terror!!!
ItsMe.Erik

Antwoord #3 Maart 03, 2008, 03:47:53
edit2Rapporteer  
Ik heb het diverse keren gedaan en nu weer omdat mijn 3de bar ook kapot is. Het metalen ringetje zit weer eens een baarm aan. Kijken of dit nog in de garantie valt.

Wat ik wel een doe is rollend isolatietape strak eromheen rollen, wel het touw uitgerekt houden. Dan is het touw namelijk het dunst. de tape verder rollen tot je 10 cm over heb en een beetje verstevigen. Dit door de gatjes trekken, Het gaat niet gemakkelijk maar het gaat.
kolibripeter

Geen avatar

Antwoord #4 Maart 03, 2008, 16:42:31
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Dank voor de tips! Ik heb het puntje van het touw wat dunner gemaakt met een vijl, heel dun tape hieromheen gewikkeld, het tape door het gaatje en dan erdoorheen trekken. Was lastig maar het is gelukt!

Groet,

Peter.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.