Jeks one
|
thuisblijven dus........ en de nieuwe stromsjees van len10 afwachten !!
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik heb voor mijn werk te maken met zeeschepen die het kanaal moeten passeren, deze schepen liggen nu bij Ierland voor anker.
Ik heb net nog gesproken met een kapitein en deze vertelde me dat het aardig poeierde gemiddeld 10bft en dikke uitschieters van een kleine 12bft.
dus een no go voor vandaag.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Ja, maar ik ga toch even met mijn Bow kite, heb er tenslotte 100% depower op dus dat kan makkelijk..
|
|
|
youri zoon
Gast
|
heeey arnoo
gaan we hakken ??? of niet ? knietje doet het weer een beetje dus we kunnen gaan man
laters youri
|
|
|
|
youri zoon
Gast
|
hey
ik ga zoiezo bij ac ,bruinisse arno zal wel weer in be liggen. zal wel geen zin hebben
greets youri
|
|
|
Passie
|
Ik ga Ook Acc... Joyce,, bel me ff als je precies wilt weten waar? 0167-540220
wind zal daar ook iets minder zijn en 't is daar vlak
pascal
|
|
|
|
|
LEAF
|
Ben blij dat ik mijn windsurfspullen nog net niet verkocht heb dus ga zo maar eens het water op!
|
|
|
ouddorp-rules
|
Was met 8mtr goed te doen hoor, zaten wel aardige vlagen bij. Haast nog onthoofd door arno, wat een dwaas!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Er zijn 3 gasten op Horst aardig aan het beulen... De windsurfers kunnen hun in de windvlagen hun board niet goed op het water houden
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Heb me prima vermaakt met een 6-je op de Slufter. Heel het water weer es voor mezelf, een paar verdwaalde windsurfers daargelaten.... Zaten aardige vlagen in, dus nieuw hoogterecord... Dinsdag weeer....
|
|
|
Passie
|
Youri heeft 1 sprong gedaan, die doet niemand na denk.. 2 loopjes tussen door... Nou ik weet nie thoe ver, maar heeeeel ver en hoog
|
|
|
Ron30
Gast
|
Ik ben vandaag gewoon naar Oostvoorne gegaan!!! Met ongeveer met 34 knopen heb ik met mijn 10m2 super kunnen varen.
|
|
|
pollepel
|
In het zuiden was de wind misschien iets minder, maar hier had je echt niet kunnen kiten. Vlagen van 45-50 en bijna 40 constant. Zelfs met een 6 en 90 kg zou het niet echt werken...
|
|
|
Passie
|
pollepel. hebben wij ook gehad hor in 't zuiden
|
|
|
slufterhufters.com
|
Was weer vet, gristus hoog en ver, af en toe een loepie er bij.
|
|
|
pollepel
|
Ok:P, respect. Ik vind het normaal ook niet heel erg een knoopje of 40, maar met deze temperaturen pass ik..
|
|
|
|
xray
|
Was bij Harderwijk in de buurt eigenlijk onverantwoord, van 5 bft naar 8 bft in twee seconden. 2x 10 min gevaren en er maar mee gestopt!
|
|
|
slufterhufters.com
|
Zijn na 2x anderhalf uur te hebben geknalt ook maar gestopt hahahaha..
|
|
|
stefkiter
|
filmpjes? foto's?? dit wil ik zien! (grinnik_kitesmiley) dikke waves wss enzo..
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
met zoveel mensen die niet het water zijn opgegaan moet er wel beeld materiaal zijn!
|
|
|