manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
k#t John, heel veel sterke hoop dat je operatie goed gaat en dat herstel ok goed gaat, cu snel.
|
|
|
Roodkapje
|
Holaa!
ik ben Shannon en woon sinds kort in Beverwijk. Ik heb vier jaar geleden een poosje gekite @ workum (toen was ik hier ook actief op kitehigh), Na een jaar ben ik gestopt en nu wil ik het graag weer oppakken.
Nu vind ik het een beetje zonde om weer een hele kitecursus te doen omdat het alleen een beetje weggezakt is, maar ik zou het fijn vinden om de eerste keer weer op het water een beetje hulp te krijgen. Is er iemand die mij een middagje op sleeptouw wil nemen en wil helpen (evt tegen een vergoeding) let me know!
|
|
|
Langbeest
|
Beste Shannon welkom terug,
Kom gewoon als het weer een beetje lekker weer is naar Wijk aan Zee of als het kan naar Schellinkhout. De mannen en vrouwen die je in dit topic ziet, helpen je allemaal met veel plezier. Vergoeding is natuurlijk niet nodig een bakkie kibbeling voor Richard doet wonderen. Kom zelf uit Heemskerk dus eventueel een keertje meerijden is geen probleem.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
.... what the f@ck lees ik nu.... Khad alles verwacht te kunnen lezen en nu dit... k*t met peren Na ja valt de spanning van het wel/niet mee kunnen vliegen gelijk weg (sjorry, bad joke) John, heel veel beterschap & tot snel Herman, see you nog sneller
|
|
|
FlyingHigh
|
Sterkte! Dat valt tegen zeg. Kon John het board niet voor de landing uitschoppen? Als m'n board aan 1 voet hangt schop ik em altijd uit om dit soort dingen te voorkomen?
Nee, hij had tijdens landing beide voeten in de straps. Alleen schoot zijn rechter eruit tijdens het raken van het water. Ik ben inmiddels weer thuis en is John als het goed is onder het mes geweest. We( z'n meissie en ik) hebben nog geen bericht gehad hoe het gegaan is. Z'n meissie komt zo hier en dan ga ik mss wel ff bellen met het ziekenhuis. Laat wel weten, zodra ik meer weet!!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Z'n meissie komt zo hier en dan ga ik mss wel ff bellen met het ziekenhuis. Laat wel weten, zodra ik meer weet!!
Wens sjons meissies maar alle sterkte dat menneke weer snel thuis is
|
|
|
FlyingHigh
|
Had het nog niet getypt of John belde zelf. Klonk lekker crocky van de narcose nog Maar hij is inmiddels geholpen en wordt waarschijnlijk met 48/72 uur ontslagen en mag over +- een week pas vliegen in verband met zwellingen. Hij heeft verder de doc nog niet gesproken na de operatie.
|
|
|
@LaurenS
|
Had het nog niet getypt of John belde zelf. Klonk lekker crocky van de narcose nog Maar hij is inmiddels geholpen en wordt waarschijnlijk met 48/72 uur ontslagen en mag over +- een week pas vliegen in verband met zwellingen. Hij heeft verder de doc nog niet gesproken na de operatie.
|
|
|
|
Langbeest
|
Pffffffffff sterkte
|
|
|
ditispablo
|
klote verhaal zeg ! sterkte John
|
|
|
Idefixe
|
Zo, lees net het hele verhaal. Wat een gigantische pech! Heel veel sterkte John
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nop Janus not me,ik ga Ijmuiden ff checken morgen en zondag natuurlijk
|
|
|
@LaurenS
|
Oh yess, morgen , vrijdag dus heb ik een missie......@ Ijmuiden
Hoe meer richting Hoek van Holland, hoe meer wind. Het meeste aantal knopen wordt echter geklokt op de meetpalen langs de noordwest kust. Daar is het dus 20 knopen omstreeks het middaguur en het blijft daar nog tot einde middag genoeg waaien. Wel draait de wind iets meer naar ZZW, maar dat is nog altijd sideshore. Daarnaast is het getij gunstig, want met laag water tot zonsondergang stroomt het tegen de richting van de wind in en dit geeft het effect van een paar knopen meer wind.
|
|
|
|
|
Giertje
|
Morgen nog kiters naar Schellinkhout?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ger ...Als het goed waait ben ik er pas na 15.00 uur ....mot eerst werken ... de windvoorspellingen zijn wel een beetje tegenstrijdig ..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Daarom morgen even afwachten Frank, gaan de bomen heen en weer dan waait het en gaan we los en aaaaars niet !!!! en Zo Is dat !!!!!![/size]
|
|
|
Giertje
|
Sorry Frank. Het is afwachten met de wind. Maar als het waait ga ik al om een uur of 11 even het zout uit mijn kite spoelen
|
|
|
|
@LaurenS
|
Slechte keus met zzw en niet teveel wind
|
|
|
FlyingHigh
|
John zit weer in elkaar en heeft z'n eerste daggie zonder pijn gehad . Waarschijnlijk komt of mag hij maandag naar huis . Goed nieuws dus!! Issie straks weer bij z'n meissies en kan hij dit forum zelf weer vol plempen met onzin. Morgen maar eens kijken op Ijmuiden. Tis ook alweer 2 dagen geleden, dat ik voor het laatst gekite heb Zal weer eens tijd worden....
|
|
|