Arilex - ik heb je een PM gestuurd... hieronder een copy-paste van mijn bericht dat ik reeds gepost heb
BALEN BALEN BALEN ben zo pisnijdig op mezelf ! mijn 22inch NAISH bar + Mystic zit/heup trapeze zwart (met hard plastic pieletje) DOMWEG VERGETEN HOE DOM KUN JE ZIJN !!!
rond 18.30 u zijn we vertrokken, ik was diegene met de gele Vegas06 - kost me toch alweer 450 euro voor een nieuwe shiftbar en een trapeze - balen man !
Hoop enkel dat een eerlijke ziel die spullen heeft meegenomen....heb er echt wel een kratje wijn voor over !
« Laatste verandering: September 23, 2006, 09:53:03 door stijn depauw »
Nou dat wou ik nou net even niet vermelden, want verder is ie zo verschrikkelijk standaard dat nu iedereen wel kan zeggen dat ie een Slingshot bar is verloren. Dank namens iedereen die vindt dat ie wel een reserve Slingshot bar kan gebruiken.
Ik ben mijn 20 inch slingshot 2006 bar verloren op donderdag 21 september, de bar is de herziene versie met het ijzeren gat erin, de depowerlijn is al redelijk versleten en de slingshot letters laten er een paar van los. Ik zou 'm erg graag terug willen. Ik ben 'm verloren helemaal aan de linkerkant van de slufter vlakbij de paaltjes.