ABS sidewalls. Wie heeft interesse?

Lord of the Boards

December 07, 2006, 12:54:51
edit2Rapporteer  
Ik kan waarschijnlijk aan een partijtje ABS strips komen van 3 X 10 mm. Ideaal voor sidewalls en geflamed, dus klaar voor gebruik. Tijd voor een inkoop actie dus. Ik weet de prijs nog niet. Dat is ook afhankelijk van de hoeveelheid en de lengtes. Ik krijg wel binnenkort een sample toegestuurd, als het goed is is dat genoeg voor 1 board.

Wie heeft interesse?
Wat zou de ideale lengte zijn van de strips?
Welke kleur(en)?
Wat mag het per board kosten?

Groeten,

Lord of the Boards
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #1 December 07, 2006, 14:00:36
edit2Rapporteer  
Hey Jan,

Is 3 mm niet een beetje te dun??  Minimaal 5 -10 mm dikte voor een sidewall is toch wel lekker.

Lengte 140 cm
Kleur: wit en/of zwart...een beetje neutraal dus.
wouterb

Antwoord #2 December 07, 2006, 14:03:02
edit2Rapporteer  
- IK!
- 2mtr (nl.: 1 zijde +1 tip)
- Primair altijd goed, of fluor
- niet te veel....

Deed jij ook nog in inserts trouwens?
hansgoos

Antwoord #3 December 07, 2006, 18:25:38
edit2Rapporteer  
ben ook zeker geintreseerd in een stukje. Ik ben wel voor de felle kleuren metertje of 3.5 en zo 10 mm breed
Lord of the Boards

Antwoord #4 December 08, 2006, 12:32:17
edit2Rapporteer  
Oeps, veel verschil in wensen voor de lengte van die strips. Ik denk dat Leon het dichtst bij zit met 140 cm. Rond die lengte zal het waarschijnlijk worden denk ik. Rond elke tip een lengte vouwen en dan de rest opvullen. Dan zou 120 cm misschien ook genoeg zijn.

Leon,

Ik hou zelf de sidewalls altijd op 3 mm dikte. Het laminaat en topsheet komen ook nog bij de dikte van je uiteindelijke rail. Je zou ze eventueel ook andersom kunnen doen. 3 mm breed en 10 mm hoog wordt het dan.

Wouter,

Ik heb net weer een zak inserts binnengekregen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.