FonezzzZz
|
YO MINIME ik sla morgen dagje over moet nog wat dingen regelen en ben kapot !
zondag van de partij, en zoiezo volgende week weer !! heb plotseling heel veel vrije tijd gekregen december en januari :S :S
|
|
|
Bummer
|
TOP Tot zondag danwel volgende week
Even Off Topic:
Iemand interesse in setje Raven 2007 9/12/16m?????
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hij was wel lekker vandaag. Hebben veel regen gehad maar dat mocht de pret niet drukken. Toen we aankwamen stond er ongeveer 16 knp en later trok het gelukkig iets aan tot 18/19 knp. Lekker met mijn 10m2 kunnen varen en handige tips gekregen van mijn carpoolmaat. Dus mijn eerst volgende hoge sprong met boardgrap zal ik naar jouw vernoemen. De "GUUS91 GRAB" Even afwachten wat het weer morgen gaat doen. Ze hebben namelijk veel regen en onweer voorspelt Weet iemand of de webcam het al doet want dan kan ik nog ff snel kijken voordat ik de auto in stap
|
|
|
Idefixe
|
webcam is offline en wat ik begrepen heb komt tie voorlopig ook nie online
|
|
|
Goonie
|
goonie is er morgen... en ja met een best pomp die ik afgelopen zondag heb gevonden op mirns en er zat nog wat in de plastic zak waar de pomp ook in zat..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hoe laat ben jij "Goonie" aanwezig? Morgen is het Zuid-west.. Is het dan niet beter om naar Workum te gaan?? Mazzels
|
|
|
Goonie
|
nheeee in de middag ben ik gewoon op mirns...
|
|
|
FonezzzZz
|
Yooooo goodluck poeples, maar ik ben zondag van de partij @ mini me bovenstaan de bericht was voor jouw! we pakken volgnede week nog wel dagje!! en ja ik ga aan de indy-glide ala guus uitleg werken, hoewel die kou niet uitnodigd om te proberen!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Yooooo goodluck poeples, maar ik ben zondag van de partij @ mini me bovenstaan de bericht was voor jouw! we pakken volgnede week nog wel dagje!! en ja ik ga aan de indy-glide ala guus uitleg werken, hoewel die kou niet uitnodigd om te proberen! Thx. Moet zeggen dat ik het helemaal niet koud heb gehad en dat die Psycho 2 top is.. Laat maar weten wanneer je weer gaat. See you
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik hoor net van mijn verslaggever ter plaatse dat het op dit moment baggerweer is op Mirns. Was ik al een beetje bang voor dus sla maar ff een dagje over
|
|
|
FonezzzZz
|
owh goeie rust dag uitgekozen natuurlijk!! en ja ik ben gewoon een kouwkleum!!
|
|
|
Joosdo
|
Ga morgen op tijd vanaf Soest.
Er kan evt iemand meerijden...
Mzzl Joost
|
|
|
TH3-HUNT3R
|
hmmmz joost waar kom je langs ? ik heb wel zin om mee te gaan. Ik woon zelf in wolvega vlak bij heerenveen. laat ff wat weten.
Rob
|
|
|
basti
|
'K ga morgen hoogst waarschijnlijk ook tot dan
|
|
|
sjef
|
zondag present, vanavond snowboarden even een indoor baan opzoeken mocht het vlekkeloos verlopen ben ik morgen al in mirns te bewonderen
|
|
|
Idefixe
|
Morgenochtend aanwezig Ga wel een beetje bijtijds want ze voorspellen voor in de middag weer regen
|
|
|
Joosdo
|
Hoe laat is bijtijds? Denk zelf rond een uur of 10 omgekleed... Mzzl Joost PS: Heereveen is niet echt in de richting van Soest
|
|
|
Idefixe
|
10 @ Mirns dan verandering: Ga wsch wel later weg: Woei komt ook later...........
|
|
|
Buhian
|
Ik ben er morgen... +1. Veel eerder dan 12 uur ga ik er denk ik niet zijn...
|
|
|
Joosdo
|
Ga toch naar Ijmuiden, scheelt net ff 100 km rijden heen en weer Gezellige dag. Mzzl Joost
|
|
|
Bummer
|
Ga morgen ook maar weer eens kijken
|
|
|
Sjemmel
|
Ik ook en das behoorlijk lang geleden Ga het voor het eerst dit jaar koud krijgen denk ik.. Hoe staat het met het waterpeil @mirns? Zie jullie morgen!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
peil is prima sjemmeltje!!!! (hoop alleen wle dat windguru gelijk krijgt...en niet watersport of finder)
|
|
|
Idefixe
|
net terug HET WAS KOOOOUUUUUUD bbbrrrr ( lag wsch wel aan mij) Super wind / waterpeil is weer helemaal ok! ( heupdiep) 8 dec 6 gr C. en dan zo'n 30 man op het water. Morgen weer dan
|
|
|