Yannick
|
JA!, wie? ???
|
|
|
|
fuck gravity
|
ik denk dat ik ook wel ga als ik ff een car kan fixen
|
|
|
|
KiteDemon
|
Noord..?? In de ochtend draait-ie van NW naar West. Slufter is OK.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Doe maar lekker eigenwijs.
Wordt hoog water dus is er niet te kiten op de slufter.
Waren er vandaag ook weer een paar eigenwijs om naar de slufter te gaan, terwijl we lekker met aanlandige wind en hoog water op de Brouwersdam een mega vette strakke dag hebben gehad.
Geeft niks hoor...
|
|
|
hansgoos
|
Hoe kan je het best op de brouwersdam komen ipv slufter ? en is autostrand een beetje te doen morgen met wnw? en de waterhoogte?
|
|
|
slufterhufters.com
|
Zo te zien heb je internet, dus daar kan je alles op vinden, routeplanner bijvoorbeeld.
|
|
|
Joost
|
Ja brouwersdam is super als het hoog water is en als je niet zwaar op je bek gaat op een zandbank . Over twee dagen springvloed op de brouwersdam werd mij verteld door de jongens van de kous duss...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben vandaag de gehele dag op het oud Hollandse Autostrand geweest, dit was wel oke. Vooral met Noord Noord-west goed te kiten. Moet wel toegeven dat ie erg vlagerig was. Zelfs zo vlagerig dat je te maken had met een (of ineens VET overpowerd) en dan hoogte lopen (ineens geen druk meer hebben) en je ter plekke uit de lucht valt.
Kortom het was weer eens leuk voor 1 keer, maar ga zeker morgen naar Brouwersdam als jullie daar strak gevaren hebben.
|
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
1 uur hoog water, dus helemaal lekker, dus gaan we naar onze bruinvisspot
|
|
|
|
Jeks one
|
dus het wordt brouwers
|
|
|
|
Rutger II
|
Jup, wij gaan ook naar slufter
|
|
|
|
Alex.....
Gast
|
was wel rustig zeker op de slufter vandaag ........ ??? ??? ??? ???
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Viel idd best mee......als je 80% van de Duitsers wegdenkt.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Op de Brouwersdam was het helemaal feest.....
|
|
|
Jeks one
|
shit duitsers... uitgerekend op bevrijdingsdag komt er zo'n zwans met z'n kite door m'n lijnen. gewoon niet kijken en je kite omgooien, wat maakt het uit we zijn toch te gast in nederland..
|
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Was lekker op de slufter. Precies goed gekeken, rond 14:00 uur topwind en aan beide kanten brute golven door gisterenavond. Zo de tube invaren, kantelen naar toeside en heerlijk met je handen door de swell. Herzlich!
Gisterenavond was het by the way echt beulen bij de blokkendam met Sjoerd, Rob en andere Arjen. Had echt grote ogen toen!
|
|
|