lodewijk
Gast
|
Hoe duur was die 13, want ik wil er ook nog een kopen.
|
|
|
kitertjuh
![](/forum/avs/avatar_1514.png)
|
schilt het ditjaar nu echt nog wat met de winkelprijzen???
|
|
|
|
kitertjuh
|
waren het 06 of 05???
|
|
|
|
(R)Ikke
![](/forum/avs/avatar_702.png)
|
Heb vandaag met mijn nieuwe (2dehands) 2005 fuel gevaren. Wow wat een relaxte kite
|
|
|
|
kitertjuh
|
werder er nog veel kites aangeboden of wordt het steeds minder?
|
|
|
Joost
![](/forum/avs/avatar_504.png)
|
Hmm nu ik er zo over na denk wil ik toch wel even gaan. Wie gaat er nog? Wil namelijk nog een 9m2 fuel 2005 kopen en wat is een betere manier om dat samen met andere te doen om de prijs nog meer naar beneden te halen.
Vorig jaar een 17m2 fuel gehaald voor 750 euro misschien zelfs iets te duur.
|
|
|
Naish-Kiter
![](/forum/avs/avatar_406.png)
Logs: 0 | 3 uur
|
veel te duur ik heb vandaag 4 fuels gehaald 2x een 13 en 2x een 17 cimpleet met bar en lijnen en pomp en 4x een upgrade set om 5th lijn te varen voor €2200,-
|
|
|
Joost
|
Ja maar daar ligt het verschil in. 1 of 4 kites. Maar wil mezelf graag ongelijk geven als ik deze week thuis kom met een 9m2 fuel voor 450 euro compleet ![ThumpsUp](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/thumbsup.gif)
|
|
|
TomTom
Gast
|
Ik ben van plan vrijdag te gaan, is misschien wel een beetje laat, maar zijn er nog meer mensen die dan gaan? Dan kunnen we misschien iets afspreken om ook samen bij die shops te kijken en te onderhandelen. Als ze veel tegelijk kunnen verkopen, geven ze ook ook een goede prijs.
|
|
|
FrankP
![](/forum/avs/avatar_1115.png)
|
Ik ben zaterdag heen geweest, viel me erg tegen wat er stond aan kitesurf en windsurf exposanten. Qua kitesurfen eigenlijk alleen Flysurfer & Spleene + heel veel shops. Voornamelijk neopreen & overig klein spul was aantrekkelijk geprijsd.
2006 Spleene boards zagen er erg gelikt uit, licht en mooie flex, evenals de nieuwe total depowerklite van Flysurfer, de Pulse (1 van de redenen waarom ik toch even langs wilde).
Heb wat neopreen gekocht en een nieuwe trapeze. Al met al toch een leuk dagje geweest.
|
|
|
Janus
![](/forum/avs/avatar_1148.png)
Logs: 0 | 4 uur
|
Hoi Frank, Heb je foto's gemaakt van de Spleene boards? nog aanpassingen in modellen? Arjan
|
|
|
Naish-Kiter
![](/forum/avs/avatar_406.png)
Logs: 0 | 3 uur
|
hoi tom ik wil vrijdag ook nog wel die kant op gaan stuur me even een pm om wat af te spreken
|
|
|
Lambert
![](/forum/avs/avatar_1264.png)
|
Hoi Janus, Ik ben ook op de beurs geweest en de nieuwe Spleene modellen gezien. Grootste verandering is dat ze hebben geen snowboard-outline meer hebben. Verder heb je nu 2 doors: de grootste van 1.64x45 cm (de oude was 42cm) en een iets kleinere 1,59x42cm. De grote is meer voor de zware jongens (meer dan 90 ofzo), die van 1.59 lijkt het meest op de oude door.
Zou iemand nog wat foto's kunnen maken van de Spleen Door 1.59. (outline, scoop-rocker, plaat van de voetbanden en vinnen). Wil hem eigenlijk zelf nabouwen.
groeten, bert
|
|
|
|
Joost
|
Okay wie gaat er nog en met wie kan ik meerijden, utrecht of tiel? Misschien kan ik zelf wel een karretje regelen... Ik wil die 9m2 fuel 2005 compleet in mijn handen voeluh (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
wasbeer
![](/forum/avs/avatar_2528.jpg)
|
5 en ze hadden ook bows liggen
hadden ze de shockwave al en voor hoeveel dan?
|
|
|
bigboy1
Gast
|
Ik ben vandaag 24 januari op de boot geweest en heb een Naish Thorn 132(2005) gekocht voor € 399,- en een kite cabrinha contra 19.5 voor € 400,- .Tevens waren de wetsuits ook goedkoop. Verder stelde de beurs helaas niet meer zo veel voor op surf of kite gebied
|
|
|