Airush Reactor 12 model 2005 aan de tand gevoeld...

Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Maart 27, 2006, 00:51:56
edit2Rapporteer  
Ik had nog nooit van de kite gehoord toen ik eind vorig jaar een 2005 model Airush Reactor 12 met forse schade kon overnemen. Ding had in een boom gehangen maar met een middagje plakken, knippen en naaimachinewerk zat ie weer netjes in elkaar. Was me tot voor gisteren echter te fris om het ding uit te laten  :Smiley

Nu dus twee dagen achter elkaar gevlogen. In vergelijking tot de kites die ik eerder heb gevlogen te weten WiPiKa Free Air, WiPiKa Amp, WiPiKa Amp+, Naish X4, Gaastra Stealth, Gaastra Vision en Cabrinha Black Tip is dit verreweg de snelste 12 meter die ik in handen heb gehad. Was ff wennen met sturen  (geschokt_kitesmiley). Kite staat goed stabiel in de lucht (met 5th) en is (door zijn snelheid ?) met weinig wind (90 kg op 130/38 op de Grevelingen) al tot hoogtelopen te bewegen  ThumpsUp.

En springen doet ie het beste van alles wat ik eerder heb gevlogen, rustig omhoog sturen en daar ga je. Zelfs zonder al te veel boardsnelheid makkelijk de lucht in, lekker zweven en rustig weer landen. Heb nog nooit zoveel tijd over gehad om te landen Joepie. En dat zowel over stuurboord als over bakboord.

Kortom, die kite blijft voorlopig ff in mijn quiver  YeSS.
Jelle

Antwoord #1 Maart 27, 2006, 04:09:39
edit2Rapporteer  
Mag ik hem eens proberen?
Vanmiddag nog gevaren met m'n 12 m Airush Lift uit 2002, ook tweedehands. Nog steeds een heerlijke kite.

Jelle
Liflaf

Antwoord #2 Maart 27, 2006, 05:32:28
edit2Rapporteer  
Nou heren, zoveel Airush liefde; ik heb een lift 18mtr uit 2004 voor degene met de meeste gevoelens. 
WIM

Geen avatar

Antwoord #3 Maart 27, 2006, 06:46:17
edit2Rapporteer  
En ik een lift pro 18 2004, voor een zacht prijsje.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.