Vrijdag!!!!

Leon aero2
Gast
Antwoord #25 Mei 27, 2006, 02:32:47
edit2Rapporteer  
@rjen jij weegt wat zwaarder dan ik, maar ben na vandaag eigenlijk helemaal niet zo, n ShockWave fan meer?
Had hem aardig gedepowerd maar wat stuurt dat ding dan SUPER traag.

Heeft niks met afstellen te maken want hij stond goed afgesteld alleen voor meer dan 50% gedepowerd?

Als je Fer zag gaan met strap bijna nog helemaal open? En later hoewel het toen echt begon te blazen stond Toni ook nog op het water (wel aardig gepowerd dit keer) maar hij voer.

Ik stond daar aan de kant te kijken hoe die 2 gingen, kortom vrij frustrerend allemaal.

Maar ben benieuwd welke windkracht er nou echt stond toen Toni van het water afging. Ik kon amper mijn kite normaal vasthouden toen ik hem wilde opruimen.
KiteDemon

Antwoord #26 Mei 27, 2006, 03:47:59
edit2Rapporteer  
Rond 16:30 was de wind op zijn piek, vlagen tot 38 knopen.

slufterhufters.com

Antwoord #27 Mei 27, 2006, 04:18:34
edit2Rapporteer  
Leon, kwestie van afstellen, heb met die Shockwave 9m paar x met 8bf ermee gekite, no problemo, zelfs een keertje 8 a 9bf met haast stoten van 10 ermee gekite.

Maar heb dus ff na het werk ook maar ff gebeult op Oostvoornse meer, 8m op en gaan.
Tony

Antwoord #28 Mei 27, 2006, 04:43:35
edit2Rapporteer  
je hebt niet zo heel veel gemist Leon. itt tot Fer had ik het echt niet naar m'n zin. Ik vond het extreem vlagerig.
Na 6 uur werd het wel lekker.
Emiel

Antwoord #29 Mei 27, 2006, 04:52:22
edit2Rapporteer  
met xray naar ouddorp geweest en daar echt heerlijk in de golven gespeelt die daar lekker binnen kwamen rollen!! egt top!!! slagboom bij autostrand was open trouwens????
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #30 Mei 27, 2006, 15:35:07
edit2Rapporteer  
@rjen jij weegt wat zwaarder dan ik, maar ben na vandaag eigenlijk helemaal niet zo, n ShockWave fan meer?

Heeft niks met afstellen te maken want hij stond goed afgesteld alleen voor meer dan 50% gedepowerd?

Als je Fer zag gaan met strap bijna nog helemaal open? En later hoewel het toen echt begon te blazen stond Toni ook nog op het water (wel aardig gepowerd dit keer) maar hij voer.

Ik stond daar aan de kant te kijken hoe die 2 gingen, kortom vrij frustrerend allemaal.

Maar ben benieuwd welke windkracht er nou echt stond toen Toni van het water afging. Ik kon amper mijn kite normaal vasthouden toen ik hem wilde opruimen.
@Leon, de SW is echt top, ik denk dat er een of ander niet goed staat afgesteld, laat Arno er eens naar kijken. Ik had gister mijn strap denk 1 cm ingetrokken en echt geen enkel probleem gehad!!!

Was samen met mijn kitemaatje die heeft een waroo 9, heeft hem 1 minuut in de lucht staan maar durfde niet toen meteen weer ingepakt terwijl aan het beuken was met de SW!!!!!
Tomislav

Geen avatar

Antwoord #31 Mei 27, 2006, 15:50:15
edit2Rapporteer  
Ik heb maar 1 keer met de SW 9m2 van Arno gevaren, hij stuurde alsof het een 18m2 was. Misschien dat je het door betere afstelling kan verbeteren, maar I don't think so....

xray

Antwoord #32 Mei 27, 2006, 17:17:31
edit2Rapporteer  
Tja,ff naar je staan kijken Fer maar vond het zo'n enorme aanlandige klotsbak dat wij (Emiel en ik) ons heil elders zijn gaan zoeken. Zwarte hekje was de place met goede harde wind en mooie golfjes, leuke speeltuin daar hoor. Met mijn 9m Raven2 geen enkele maar dan ook geen enkele behoefte gehad aan wat voor bowkite dan ook, wat een enorm lekkere kite is dat zeg!
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #33 Mei 27, 2006, 20:36:09
edit2Rapporteer  
Ik heb maar 1 keer met de SW 9m2 van Arno gevaren, hij stuurde alsof het een 18m2 was. Misschien dat je het door betere afstelling kan verbeteren, maar I don't think so....

Echt onzin!!!!!!!!!!!! SW 9 is een super snelle kite, dan moet hij verkeerd afgesteld hebben gestaan. Het enigste nadeel van de SW is in het low-end bereik de bardruk!!

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.