North "Converter"

MrRippey

Juni 01, 2006, 05:13:03
edit2Rapporteer  
Iemand ervaring met de North "Converter" er staat een test in de Acces maar kan iemand me iets meer vertellen over de vaareigenschappen. En is de stance voor twintip relaxed te varen?
Bassie

Geen avatar

Antwoord #1 Juni 01, 2006, 17:56:55
edit2Rapporteer  
Heb 'm zelf en ben er half tevreden over. Afhankelijk van de opstelling is het een beetje een half half board, en dat is z'n kracht, maar ook z'n zwakte. Met het omschroeven van voetband positie (naar achteren, recht ipv schuin) en vinnen kun je het een normaal board maken of meer een 'golfrijd' board. Zelf vaar ik 'm nu in golfrijd positie, waarmee je lekker golven kan rippen, maar haalt het natuurlijk niet bij een golfsurfboard. Wel kan je er dan intussen verder redelijk 'normaal' mee varen, zonder te hoeven gijpen etc. Probleem is dan dat board dan wat zoekerig vaart en dus niet lekker hoogte. Ik vind het dus een ideaal board als je lekker van golven rippen houdt, en veel wil downwinden, maar niet een extra golfrijd board wil hebben. Omschroeven naar normaal en dan weer terug is een optie, maar wie wil er nou de hele tijd aan het schroeven zijn, ik niet. Heb dan ook nog niet de normale positie geprobeerd, maar gezien positie van schroefgaten etc. moet dat goed te varen zijn. Zou zeggen, keertje proberen, ben in weekend met wind in Noordwijk, altijd welkom.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.