Jeks one
|
en het was vanmiddag weer top !!!!!!!!! dat hebben we in ieder geval meegenomen.
|
|
|
Molliebollie
|
Het gaat hier 12-13 knopen waaien morgen. Hoop dat dat genoeg is om een beetje te lessen
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Wie gaat er morgen naar Andijk of Ijmuiden? Valt er morgen eigenlijk wel te varen?
|
|
|
Maurits
|
Ik ga gewoon ff proberen met de speed 13 @ veluwemeer!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik was vanmiddag op schellinkhout de wind was z/w maar het waaide te weinig ,Tot een uur of 16.00 toen draaide de wind naar N/W en nam toe ,Maar de richting N/w is niet te doen op schellinkhout ...ik hoop dat het morgen of anders maandag nog wat wordt op Andijk..
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Ja, maar zoals het er nu naar uitziet, is het niet de moeite ben ik bang. Moet tot 1330 werken, en dan mag het waaien in Andijk of desnoods Ijmuiden.....
|
|
|
Molliebollie
|
Ja, maar zoals het er nu naar uitziet, is het niet de moeite ben ik bang. Moet tot 1330 werken, en dan mag het waaien in Andijk of desnoods Ijmuiden.....
Ik ga morgen naar Andijk. Mn eerste lesje nemen. Hoop dat er wat wind staat (zoals nu bijv.)
|
|
|
|
looking-g
Gast
|
The Weather at Flag Beach on 03/06/2006
Wind Strength (a.m.): 1 Bft / 1-3 Knots / 1-5 Km/hr Wind Strength (p.m.): 4 Bft / 11-16 Knots / 20-29 Km/hr Wind Direction: Cross-shore (from left) Sea State: Flat Swell: 0-0.5m Weather: Sunny Air Temperature (a.m.): 20 °C Air Temperature (p.m.): 25 °C
|
|
|
KiteDemon
|
Gaap......WOW!!! Windmeter staat nu op 8.4 m/s!!!!! Check de gafieken, vannacht gemiddeld rond de 8 m/s geweest, terwijl er nergens zulke wind is af gegeven. Het waait hier ook aardig, dus dit belooft weer een goed dagje te worden. Niet te laat de deur uit want aan het einde van de dag afnemend.
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Vanmiddag vanuit mijn werk, toch ,maar even naar Andijk. Nog meer mensen die daar komen kiten?
|
|
|
lennart
|
ik ben vandaag zeker op workum als er geen wind in datn maar beetje chillen !! en maaadag weer !! wijk of workum
|
|
|
KiteDemon
|
Kom net bij Scheef vandaan, en de wind is helemaal ingekakt Morgen misschien weer.
|
|
|
NIELZZZZ
|
word niks vandaag zeg maar (down_kitesmiley)hoop op morgen
|
|
|
|
Molliebollie
|
Net terug van mn lessen Hopen dat het morgen een beetje lekkere wind is (voor mij mag het ietsje meer dan vandaag). Echt zo vet dat kiten. En om reacties voor te gaan: JA IK BEN VERSLAAFD GERAAKT
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hee Molliebollie Hoe was de wind op andijk en waren er veel mensen aan het kiten ???? Zou misschien vandaag heengaan maar er stond volgens mij te kort wind ?????? Morgen wordt er meer wind voorspeld gr Richardt
|
|
|
siemme
|
He harrie ik benb morgen ook van de partij kan ik effe lekker knallen met mn 19,5 contra effe kijken hoed die met een beetje wind vaart.ben er al rond half elf
|
|
|
D@rkSt@r
|
er was weinig wind op andijk vandaag hoe later het werd hoe minder wind er stond.. je had min een 16 nodig om een beetje te kunnen planeren.. was met m neefje wezen vliegeren daar.. dat ging nog net.. was wel ff leuk en het zonnetje was lekker.. morgen word er beter voorspeld qua wind.. en de temp liegt er ook niet om.. max 19C
|
|
|
|
siemme
|
nee zal wat voor je bewaren denk dat ik er om 3 uur nog wel ben ben van plan om de hele dag te varen.
|
|
|
Molliebollie
|
Koel, ik heb morgen mn nieuwe kitespullen, dus dan ga k ook ff oefenen (proberen te varen enz. ) Wind was genoeg om te leren, maar vlieger viel soms ook uit de lucht, en je moest em echt goed in de powerzone gooien om een beetje door het water gesleept te worden of op je board te komen. wat zijn trouwens de precieze verwachtingen voor morgen ?
|
|
|
Erry
Gast
|
heey,
aangezien dit me 1e post is hier zal ik maar ff voorstellen.
Ik ben Erwin Kenter ben 20 jaar en ik woon in hoorn.
Ik heb vandaag me 1e kitesurf les gehad samen met mollie en het was echt zo vet!! stond echt net genoeg wind om het een beetje te kunnen leren etc. Ik ga morgen ook maar ffies kijken voor een 2e hands kite setje. Ik vind het nog ff te duur om een nieuwe set te kopen haha.
meschien zien jullie me binnenkort wel ergens aan het kiten (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Molliebollie
|
Wie btw. D@RKST@R ? Kom je uit Andijk ?
|
|
|