Kevin
|
Net zulke mooie foto's !!!!!! vooral die laatste is mooi ja
|
|
|
|
|
|
kitertjuh
|
whoo mooi dat ik het heb kunnen zien nu. het regende in tilburg!!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Hans, ja goed hè van vrijdag. Mooie pic's geworden. Wat een ruimte eigenlijk daar op dat schellinkhout. Mooie stek...
|
|
|
Hessel
|
Ik keek ook nog ff, zag eerst zoiets als foto 2 en daarna schoof er een wolkenveld voor (huilen_kitesmiley)
|
|
|
D.D
|
Ik keek ook nog ff, zag eerst zoiets als foto 2 en daarna schoof er een wolkenveld voor (huilen_kitesmiley)
Dan had je snel in je auto of op de fiets naar een andere plaats moeten rijden!!:P En zorgen dat daar geen wolk hangt:P
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hard blazen wil ook wel eens helpen!
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Mooi gedaan zeg, thx for sharing!
|
|
|
Arnie26736
|
Hebbie zeker met photoshop beetje mooi gemaakt Nee geintje, maar hoe zoom jij zo ver in op de maan ?
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Arnie, keb gewoon een 200 mm lens, verder niets...en dan max. inzoomen.
|
|
|
Passie
|
En de maan was gister maar nie tgroot ook... Ik woon in de polder. en kon zat en zonder licht zo goed kijken dat ik op de weg bleef:)
|
|
|
kentyman
|
coole foto's! ik heb even met m'n verrekijker staan kijken, vet cool :-)
|
|
|
|
Formula1
|
Bij mij ook
|
|
|
Vinni
|
Japs, ik zag het ook (grinnik_kitesmiley) Mijn broertje heeft zijn camera neergezet en is gaan computeren. Nu heeft hij het hele verschijnsel op video staan
|
|
|
Maurits
|
vet man! Ze lijken idd zo uit de fotosoep gemaakt. Welke cam heb je gebruikt?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Nikon D 70 - semi-pro camera, met een 200 mm lens
|
|
|
Jurrien
|
vette foto's ik kwam na een avondje dobbelen buiten me zatte hasses en probeerde foto's met me mobiel te maken met een paar mede dobbelaars
|
|
|
stefkiter
|
mooie foto's man.. cool dat je het toch zo mooi nog ziet
|
|
|
krullebol
|
Ik ging ook foto's maken;) met eos 350-D... Maar een iets te kleine lens Was de standaard 28-55mm dus is na heel ver inzoomen niet meer zo scherp maar wel heel mooi rood zichtbaar (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Die van jou zijn wel iets mooier (tong_kitesmiley)
|
|
|
|