TBK
|
Heb net effe windguru getjsekt Daar zijn de voorspellingen voor de kust net iets beter als voor S. Hout ... Ik wacht morgen effe af.. misschien ga ik wel naar zee.. : Ga nou toch naar Schellinkhout , het waait hier al goed bij mij aan de dijk !
|
|
|
TBK
|
Zwafra ben je al wakker, opschieten de wind is er al ! (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
TBK
|
|
|
|
|
TBK
|
WIJK AAN ZEE !!!
Voor mij Schellinkhout, slechts 5 minuten rijen vanaf mijn huis !!!!!!!
|
|
|
Claudio
Geen avatar
|
Ja dat is het betere werk maar vannuit alkmaar zijn wij binnen notime in wijk en zee > binnenwater have fun today !!!
|
|
|
TBK
|
Ja dat is het betere werk maar vannuit alkmaar zijn wij binnen notime in wijk en zee > binnenwater have fun today !!! [/quote Groot gelijk heb je, ook veel plezier vandaag !
|
|
|
roeb
Gast
|
Laat die wind generator maar eerst goed op gang komen, dan ben ik er ook!
|
|
|
zteve
|
Dit beloofd wat te worden vandaag !!!! Nog even wat regelzaken en dan ga ik er van tussen richting Wijk aan Zee. Zie jullie daar
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het waait wel wat TBK maar nog niet genoeg hoor.
Ik ga zo rustig aan me troep klaar maken en dan komt ik ok die kant op.
zal wel 12 uur worden denk. rustig aan he. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De voorspelling is dat de wind vanmiddag behoorlijk toeneemt 25+ knp ,ik ben er weer klaar voor ik ga nu naar schellinkhout ..ik zie jullie
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik ga om 2 uur weg!! Kan nu al niet meer wachten om te gaan varen! Hoop dat het niet te druk is op Schelinkhout, als het echt 25 knopen gaat waaien dan zal het wel meevallen!!
|
|
|
Erwin
|
is het vandaag wat voor me ben 58kg en heb een 8 meter?en ben beginner..
|
|
|
|
Dangerfield
|
Morgen weer zo;n dag Aangezien mij 10 in reparatie is hoop ik op een tikkie minder zodat ik met mn 14 lekker op Wijk kan knallen. we zullen zien... Shout vind ik vanwege de drukte nauwelijks een optie, ik ga voor 18 a 20 kts aan de kust
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net Pietje Paulisma op tv gezien hij geeft voor morgen zon en wind W/ZW 4-6 bf ...dat geeft een mens weer hoop ..Ik ben morgen om 11.00uur op schellinkhout ,het kon wel eens druk worden..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hoop dat het niet te druk is op Schelinkhout, Het was stervens druk wat een kites niet normaal meer Dinsdag was ik met 3 man op het water nu met 100 Wel lekker gevaren met mijn lapjeskat kite
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik denk dat we richting de kust moeten. Egmond ofzo lekker rustig daar... Zeg het maar Haring Harrie.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Emma
|
`Toch naar Schellinkhout geweest. Was idd druk, maar iets verder het water op was het nog best te doen! Later 's avonds (rond een uuf of 6) werd het ook wel wat rustiger. Voor het kunnen staan had ik het niet hoeven doen, kon daar achteraan niet echt staan dus was alsnog bodydraggen . `Morgen met een beetje geluk weer =D weet iemand trouwens waar je na kan kijken hoe hard het werkelijk gewaaid heeft?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik denk dat we richting de kust moeten.
Egmond ofzo lekker rustig daar...
Zeg het maar Haring Harrie.. Kom je om 10.00 uur ophalen Is dat goed ??????????????
|
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Jezus wat een dag/avond! Was om half 10 gestopt en ben helemaal gesloopt, op het eind was het lekker rustig en konden we lekker springen Wat eerst een niksdag leek (was er om 11.15) werd vanaf 16 uur toch een topdag Nu maar ff douchen
|
|
|
|