@LaurenS
|
Snel weg , heb 5 uur op het water gestaan. Lekker uitgeslapen zeker gek
|
|
|
audi
|
Ik ben morgen om 10 uur op schel voor een kerst sessie
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
@ zwafra, die zaten op Wijk. Zou jij ook is motten doen... Gezellig Peter ,Ik ga voor de beste omstandigheden en die zijn ( meestal ) voor mij op Schell.. geen stroming geen zand en geen smerig zout water zo ook morgen.... ik ben er weer op Schell om een uurtje of 12.00
|
|
|
audi
|
Mooi dan ben ik niet alleen
|
|
|
@LaurenS
|
Oké zwaf ik leg me er bij neer,sonduh best leuk dat zeetje, al is het alleen al voor change of scenery. Maar ik hou op!!!!
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Wrom heb je niet ff gekite op de zandmotor als je er toch was???
|
|
|
the littleman
|
Zo lekker bakkie koffie. Spulletjes laden en dan op naar schel. Ff die kater verzuipen
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wrom heb je niet ff gekite op de zandmotor als je er toch was???
Omdat het siamese deel van mijn tweeling niet mee wilde
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb om 10 uur afgesproken met Harinkie, dusz zijn rond 10.30 op Swoody deze keer. Effe het smerige zand en zout er af spoelen van gister en eergister. sie joe laterz...
|
|
|
@LaurenS
|
Veel plezier bikkels, vandaag naar schoonmoeders... Ook leuk
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Twijfels kun je weghalen door gewoon te komen naar .. Swoody Tis iig gsjellig!
|
|
|
twelkemeijer
Geen avatar
|
Net een mijn eerste kitesurfset aangeschaft. Kom ook naar Schell. Als je iemand ziet klunsen en vallen dat ben ik!
Heel erg zin in.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Twijfels kun je weghalen door gewoon te komen naar .. Swoody Tis iig gsjellig! ok klaas als jij dat zegt, dan ga ik nu inpakken en de Haring rituelen even doen (kan wel ff duren ) cu
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Kom ik bij harinkie aan zit ie nog uitgebreid te lunchen, in ze nette pak Dus het wordt wat later mannen.
|
|
|
|
|
joosie
|
was weer lekkrr vanaf 8.30 vanochten op schel en vanaf 10.00 meer wind en gingen de sprongen en de backloopies (kitehigh_kitesmiley)weer beter om 11.45 geen gevoel meer in mn voeten en handen, opruimen en naar huis. strax weer lekker eten met de visite iedereen nog veel plezier vanmiddag! voorspellingen zien er goed uit van de week nog ff middagie t water op...
|
|
|
Nickje
|
Is de watertemperatuur nog een beetje te doen? Ik heb namelijk geen droogpak, alleen 5/3 met cappie, schoentjes en handschoentjes!! Is dat te doen? Ik MOET kiten want krijg afkickverschijnselem haha
|
|
|
audi
|
hij was top op schel ik heb het dit jaar al vaker gezegt maar dit was mijn mooiste 6ie van het jaar en gezellig met de kitekings
|
|
|
mocem
|
Ik heb vandaag 2 uurtjes op Castricum gevaren. Was toen helemaal kapot van et hoogtelopen. De stroming was heel sterk. Schell was een betere keus geweest.
|
|
|
|