Peter--
|
Waarom heeft een vrouw 1 hersencel meer als een koe?
-Anders schijten ze in de keuken
Waarom heeft god winkelwagentjes uitgevonden?
- om vrouwen op hun achterpoten te leren lopen
|
|
|
*Maximus*
|
wat zijn twee blondies aan het doen als ze hooi naar elkaar gooien?
gedachte aan het wisselen!
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
ja hehehe Wat doet een blondje met een baal stro op haar rug? Extern geheugen Waarom fluit een dom blondje op de plee? weet ze welke lippen ze moet schoonmaken. Waarom neemt ze brood mee? om de WC eend te voeren... Zo oud maar ze blijven leuk
|
|
|
-Mark-
|
hoe kan je zien of een blondje achter de pc heeft gezeten? typex.
Waarom staat een blondje nooit in een hoek van 90 grade? Beetjuh te warm
|
|
|
Myzrael
Gast
|
A boy asks his granny "Have you seen my pills, they were labelled LSD?" Granny says "Fuck the pills, have you seen the dragons in the kitchen?
|
|
|
*Maximus*
|
twee prostituees spreken elkaar aan. "wat vraag jij dit jaar aan sinterklaas?" vraagt de een aan de andere. waarop de andere antwoord: "€100,- zoals iedereen!"
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hoe neemt een blondje haar mobiele tel. op? Hoe wist je dat ik hier was?
Komt een man bij de dokter met een kikker op zijn hoofd. zegt die kikker: het begon als een bultje...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dronken hoer op een fiets.... Zigzag naaimachine
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Komt een man bij de dokter. Zegt de dokter: ruim je het zelf op? Komt een vis bij de dokter. zegt de dokter: Ik zie het al, uit de kom. Waarom duiken duiker altijd achteruit de boot? Omdat ze ander de boot in duiken
|
|
|
Ruben..
|
Hoe klimt een jongetje in Kenia in een boom?
Via de ribbenkast van ze grote broer
|
|
|
Kevin
|
Staat een man op de bus te wachten Zegt de buschauffeur he ga eens van die bus af
|
|
|
Kevin
|
Wat is een jood die van een gebouw springt ??????
een vallende ster
(oja heb niks tegen joden of iets hoor voordat ik van alles en nog wat naar mijn hoofd krijg ;P)
|
|
|
Kevin
|
Waarom lachen kaboutertes altijd ??? Omdat het gras tegen hun balletjes kieteld Nog eentje dan maar Weet je wat raar is een Dom blondje in een smart
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
waarom zijn schapen zo blij? omdat ze vroeger lam waren.
hoe heet een pedicure die werk zoekt? een voetzoeker
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
waarom zijn schapen zo blij? omdat ze vroeger lam waren.
lijkt me dat ze dan niet blij zijn, maar een konstante kater hebben?
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
haha ja kan ook (tong_kitesmiley) waarom is eem beer bruin? omdat hij altijd in z'n HOL kruipt Ze hebben het hol van de ''poema'' van de veluwe gevonden...hij zat onder zijn staart
|
|
|
roelvdgun
|
whahaha, wat is havo humor? fiets op t dak gooien wat is vmbo humor? fiets met de berijder op t dak gooien... wats vwo humor? berekenen hoe je een fiets op het dak kan gooien. wat is bouwvakkers humor? een dak bouwen om er een fiets op te kunnen gooien. wat is belgische humor? fiets over het dak heen gooien... wat is boeren humor? de fiets door het dak heen gooien...
|
|
|
|
|
|
Lex
|
kitehigh humor is kites doormidden knippen
|
|
|
|
roelvdgun
|
whahahah, met je kite je fiets op t dak gooien ofzo dan maar? wat is blinden humor? fiets op het dak proberen te kijken. wat is doven humor? proberen te horen of de fiets wel op het dak gegooit is. wat is stomme humor? de fiets naast het dak laten staan...
|
|
|