VincentC
|
30 euro voor een pomp met drukmetertje (North bijv.) is de gangbare prijs... Soms tref je goede pompen bij andere winkels (Lidl, Kruidvat)... Sommige gaan jaren mee, sommige gaan na 1 keer pompen stuk...
|
|
|
Vinni
|
Als je een pomp speciaal voor kite's wilt, ben je meestal 30 euro kwijt ja. Sommige mensen vinden ook het geluk in een pomp van de action, 5 euro ofzo, maar dat heb ik ook eens geprobeerd maar die kon de druk niet aan. Verder kan je ze bij elke online kiteshop wel kopen en die gebruiken waarschijnlijk gewoon landelijke verzendkosten, dus daar zit geen prijsverschil in denk ik.
Maar 40 euro is wel duur ja!
|
|
|
Lex
|
Gewoon naar de blokker of de bristol of een kampeerwinkel oid gaan....pomp voor 15 euro. Die van mij gaat nu al 2 jaar mee .
|
|
|
Morres
|
Gewoon naar de blokker of de bristol of een kampeerwinkel oid gaan....pomp voor 15 euro. Die van mij gaat nu al 2 jaar mee . Maak daar maar 3.89 van bij de Bristol. Gaat nu al 2 jaar mee
|
|
|
VincentC
|
En bij mij gaat alles stuk, van Aldi tot Bristol tot North tot Caution... Heb nu een Takoonpomp en die doet het nog prima (Wel even afkloppen)
|
|
|
aleph
Geen avatar
|
Ik wordt gek van die dingen. Bij elke nieuwe kite krijg je er een. Zit nu met 4 pompen ofzo... Als je nou in Utrecht woont, kom er maar eentje halen. Die met drukmetertjes hou ik zelf...
|
|
|
marcelca
|
ik heb volgens mij alle grote ketens gehad, van kampeerwinkel,kruidvat,bristol,wibra en nog een aantal
maar bij mij gaan ze allemaal stuk, ( ligt misschien wel aan mij, zal wel te lomp pompen )
ik vind 30 euro ook wel te doen, hier ging ik ook van uit...
maar ik vind 40 euro toch een beetje overdreven voor een onbekend merk zonder drukmeter
we komen vanzelf nog wel is wat tegen
|
|
|
wazzaah
|
Pomp met 2 handen en op vlakke ondergrond gebruiken, scheelt al een hele hoop. En er niet overheen rijden met je auto
|
|
|
Jordi_1990
|
nou ik heb ervaring met die goedkope prullen, die zijn zo stuk... sta je daar met een halvolle kite in je uppie op t strand (he patrick...)
|
|
|
patricks
|
nou ik heb ervaring met die goedkope prullen, die zijn zo stuk... sta je daar met een halvolle kite in je uppie op t strand (he patrick...)
idd hahah. als je kite bijna op de juiste druk is knalt je pomp uit elkaar
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Ik heb ook slechte ervaringen met goedkope pompen. Ik kreeg met geen mogelijkheid mn kites hard met 3 verschillende pomen van blokker, action en kruidvat (leken allemaal lek (lucht ging er aan alle kanten uit)).
Ben toen voor een pomp gegaan die gemaakt was boten op te pomen, die kreeg mn kites keihard, maar was geen double action pomp en hij liep vreselijk stroef (27 euro in een botenwinkel).
Pompen die bij mn kites zaten waren allemaal altijd wel prima, verder geen ervaringen ermee :-)
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Bij mij zijn ook die goedkope pompen in no time aan snot gegaan. Het ligt onder andere aan de ventielen die in de zuiger zitten. Die zijn van veel mindere kwaliteit. Deze ventielen overzetten is bijzonder lastig en tijdrovend. Je moet er veel aan veranderen. Ik heb nu een kunststof pomp die het tot nu toe een jaar uithoudt. Idd. zou ik ook wel eentje met alu schaft en drukmeter willen, maar niet alle shops verkopen die. North verkoopt al tijden geen pompen meer bij een complete set, nu ook F-one niet meer. Ik vind dat niet normaal, zeker dat die dingen bij een surfshop idd. minstens €30,- kosten
|
|
|
|
pimpoldi
|
kitepirates heb ik hem vandaan.,.. een pomp +drukmeter voor 9 pleuro's:O www.kitepirates.deik zie dat ze momenteel aan de site bezig zijn ofzo..
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
ik heb gewoon een gele slingshot pomp by de kite shop ( brouwersdam) gekogt voor 29,95 , die doet het nog goed inderdaat wel altijd de pomp zo veel mogelijk zand vrij te houden..
|
|
|
Nature
|
looooooooooooool Pomp zonder drukmeter bij de brisol 6.95 plastic en als je alu wil dan kom je op 20 euro ongeveer:/
|
|
|
michiel v geel
|
allu is voor mij wel een must ander is het na 2 keer pompen niet veel soeps mee tip: koop eens nieuwe vliegers heb je tenminste altijd pompjes tip2: zorg dat je lid word van een kitesurfvereneging met een compressor, hoef je niet meer te pompen
ik heb meer last van lekke slangen dan gebroken pompen
iemand adresje voor goede losse slangen?
|
|
|
Lex
|
Wat een geweldige tips Michiel
|
|
|
TMK
|
|
|
|
Morres
|
dat vinden we vee lgeld voor een pomp....duh
|
|
|
Vinni
|
Die pomp heb ik ook, prima pomp, alleen die drukmeter was erg snel kapot. Niet dat je hem nodig hebt, maar toch. Ik heb hem bij mijn kite's afgedwongen
|
|
|
TMK
|
Die pomp heb ik ook, prima pomp, alleen die drukmeter was erg snel kapot. Niet dat je hem nodig hebt, maar toch. Ik heb hem bij mijn kite's afgedwongen als ie erg snel kapot gaat doe je beter zonder ja. (mits goedkoper)
|
|
|