|
Rutger II
|
welcome back welcome back welcome back 8)
|
|
|
Frits
|
...vergeet je niet iemand? Verder vin ik t wel goed dat je nog hebt nagedacht over dat modder-eter gedoe.
|
|
|
KiteDemon
|
Ik had eigenlijk niet anders verwacht dudes. Ik kon mij al niet voorstellen dat 2 volwassen kerels na een goed gesprek er niet uit zouden komen. ....en ze kiten nog errug lang en gelukkig... ;D Ps, volgens mij bespeurde ik de geboorte van de eerste kitehighforumsoap........duurde alleen niet erg lang....
|
|
|
Japairman
|
Nobody is perfect!!!! Goed dat jullie er toch uit zijn gekomen, jammer dat BOB zijn ego niet ff aan de kant kan gooien. Kitehigh for ever!!!!!!
|
|
|
Roel W
|
Ben blij dat jullie eruit zijn Iedereen maakt fouten,alleen de beste zijn bereid hun fouten toe te geven en alles recht te zetten,ook al hebben ze deels gelijk!!
|
|
|
|
Jeroen
|
very sweet solution goed gedaan jongens!
|
|
|
La Flauwurhman
|
klasse! nou bobske nog terug!!!!!
en de hele soap is weer compleet ;D
|
|
|
KiteKoe®t
|
welcome Back Sjors!
|
|
|
Yannick
|
klasse! nou bobske nog terug!!!!!
en de hele soap is weer compleet ;D
had ik dit gisteren niet gezien bij As The World Turns? mooie oplossing mannen ! maar idd Bobske nog back!
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Komt allemaal weer goed. ;D ;D
|
|
|
~Sjors RE-CO2
|
Goeie oplossing zo ar!
thanks voor de support iedereen!!!! werd er bijna emotioneel van!!! :'(
Hanglose............ uhh bedoel keep it high.... kitehigh!
Sjors
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Zo zie je maar eerst praten dan doen. En overigens ik kan wel cabrinha steun gebruiken. Ik wil namelijk een Contra 16 mtr aanschaffen. Hier zijn goede verhalen over. Alleen jammer dat deze niet met een recon2 bar gelevert wordt.
|
|
|
~Sjors RE-CO2
|
ben nu onder mijn eigen naam.....dus!!!
komen wel met een nieuwe bar! recon2........... moet je alleen even op wachten (december). Kijk als je een oude contra koopt (van 2004) dan zit er geen nieuwe bar bij. Maar bij de 2005 serie neem ik aan van wel!
vragen kan je altijd mailen... als ik het niet weet, weet cabrinha het wel! en we willen elkaar helpen hier toch.
Sjors
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Bob is ook weer terug miste hem al. Kom op Bob waar blijft die eerste post nou? ;D ;D
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
En Sjors ik ben ook blij dat je er weer bent hoor.
|
|
|
carollien tensen
Gast
|
Brunottibob Berichten: 1381 Arjan ;D wat ga je met Bob doen dan?? bel die jongen dan en praat van man tot man.telnr06. kite to love. Beste Tensen,
Heb het telnummer van Bob even weggehaald. Het lijkt me niet correct op dat op internet te vermelden.
Greets Team Kitehigh
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Bob kan alweer op Kitehigh komen dus bellen lijkt me niet nodig.
|
|
|
|
|
Frits
|
8) .. en ze leefden nog lang en gelukkig
|
|
|
Alex.....
Gast
|
heb de hele kleuterschool parade gemist..... jammer........
maar eind goed al goed is het toch.
|
|
|
rocket man
|
discard my post under 'anoniem moderen' een goeie set arjan om de rol van moderatoren vast te leggen en hun tevens de mogelijkheid te geven om onder eigen naam hun mening te verwoorden.
|
|
|