Japairman

|
Dit zijn nog eens positieve berichten......done!!!
|
|
|
Ondabeach

|
Leuk als je je eigen stukje terug ziet in het artikel..
Fred de Graaff laat een zelfde reactie horen. ‘’Het autostrand is een van de lokaties om het kitesurfen met relatief weinig gevaar onder de knie te krijgen. Sinds dit strand gesloten is, zie je een verplaatsing van onervaren surfers naar gevaarlijker plekken.’’
|
|
|
|
jeroendezwart
Gast
|
yeah keb ook maar gemaild, want ik ga niet meer naar autostrand omdat het gewoon te ver lopen is....
|
|
|
adrenalin

|
Done! Ik loop me iedere keer de $#%@% op dat #@%@ strand...... (angry_kitesmiley)
|
|
|
|
martijn85
Geen avatar
|
Helaassss ze hebben niks geschreven over ons......................
|
|
|
vriesf
Geen avatar
|
(geschokt_kitesmiley) Ha, zie ik ineens dat m'n mailtje in de AD staat tussen de anderen. Toch mooi dat er veel Kiters zijn die gelijk reageren met een mail !  . en de groeten vanuit windstil Oss
|
|
|
adrenalin

|
kunnen jullie dat eens inscannen? zou het eigenlijk ook wel eens willen zien!
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Een pagina is iemand die het stukje heeft overgeschreven!
|
|
|
Gerard Dorus
Gast
|
Done... Gerard 
|
|
|
|
Nic
Gast
|
Done!! 
|
|
|
|
Darkwing
Gast
|
En gaat er verder nog wat gebeuren?
|
|
|
Marc de Munnik

|
laten we het hopen darkrider. Hoop in idergeval dat heel kitend nederland gemaild. Ik kom er nooit maar lijkt me toch nog wel een keer vet de auto op het strand te pakeren en heerlijk te kiten!
|
|
|
Darkwing
Gast
|
laten we het hopen darkrider. Hoop in idergeval dat heel kitend nederland gemaild. Ik kom er nooit maar lijkt me toch nog wel een keer vet de auto op het strand te pakeren en heerlijk te kiten!
Darkrider??? Darkwing!  Mocht je, toen je er nog met de auto op kon, ook kamperen op het autostrand?
|
|
|
Marc de Munnik

|
Sorry Darkwing heb me lenzen niet in! (grinnik_kitesmiley)
Dat was een vraag ik die ik me ook af vraag. Maar lijkt me niet wildkamperen is langs de gehele kust verboden!
|
|
|
|
TtHoM@s

|
ik had al gemailt maar gebeurt er verder nog wat mee
|
|
|
RaRo

|
done!
|
|
|
Socaa
Gast
|
ik had al gemailt maar gebeurt er verder nog wat mee
yesss! vandaag gebeld door AD, binnenkort komt er WEER een stuk over het autostrand in de krant!!
|
|
|
|
|