smalle bar op grote kite!

kaje

November 07, 2005, 13:38:45
edit2Rapporteer  
Is het mogenlijk om mijn smalle bar met 24m lijnen van mijn Torch 8m te gebruiken op mijn Raven 16m?
Ik ben namelijk mijn brede bar met 27m lijnen zaterdag verloren op het Autostrand  (cry_kitesmiley), moest de vinder dit toevallig lezen, hij mag me altijd een mailtje sturen.  ThumpsUp

Ik gebruikte mijn brede bar met 27m lijnen op mijn 16m en mijn smalle bar met 24m lijnen op mijn 12 en 8m.
Gebruikt er iemand toevallig zijn smalle bar ook voor een grote kite?
Stuurt hij dan nog snel genoeg?

Alvast bedankt voor de reacties!
Ricardo

Antwoord #1 November 07, 2005, 13:47:37
edit2Rapporteer  
Het is wel mogelijk maar je vlieger voelt wel een stuk langzamer aan.
TtHoM@s

Antwoord #2 November 07, 2005, 15:59:31
edit2Rapporteer  
wat vind jij een smalle bar hoeveel cm?
die van mij is volgensmij maar 32 cm en dat gaat goed met me 6e (maar dat vroeg je niet)
Ricardo

Antwoord #3 November 07, 2005, 16:04:58
edit2Rapporteer  
Volgens mij schelen de barretjes van naish iets van 3 inch, dat is op zich wel redelijk veel en daarom zal je kite dus echt een stuk langzamer aanvoelen met een te kleine bar, maar het is wel goed te doen. Ik zou het wel als tijdelijke oplossing gebruiken en kijke of je een 2e hands barretje op de kop kan tikken.
skyrider 138
Gast
Antwoord #4 November 07, 2005, 16:13:01
edit2Rapporteer  
ik heb nog een losse naish bar zonder lijnen liggen.. misschien is het wat voor je.. denk dat het een 2004 model is...

ik heb 3 ravens met 3 verschillende barren, nu had ik per ongeluk 9 meter bar aan 12 meter gehangen, het kan wel maar is niet echt bevorderlijk voor de snelheid van de kite, het alternatief was teruglopen naar de auto... Andersom is wel oke, 16 meter bar (geloof 22 inch ) op 12 maakt het geheel weer sneller... 
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.