MEGALOOPBEUN
|
veel sterkte langbeest effe geduld en je kan er weer tegenaan leven is nog zolang
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Sterkte Langbeest, doe voorlopig maar errug rustig aan. Juist als je denkt dat het weer gaat, dan wordt het link. Veel wandelen is het advies van deze ervaringsdeskundige, en beter 8 weken niet kiten en gezond dan met 6 weken weer het water op, 1 verkeerde beweging kan vervelende gevolgen hebben. Goed je oefeningetjes doen he die je hebt gekregen.
|
|
|
Langbeest
|
Thanks allemaal, ik zal zeker voorzichtig doen. @Teigetje inderdaad veel lopen en oefenen.
|
|
|
@LaurenS
|
Op wijk is ie morgen pal aanlandig WNW.Niet echt plezant.Gaan we naar Ijmuiden dan????.Wind ziet er al beter uit richting 20 knp Yeeeehaaaaaa,eindelijk weer is losssss Ennuh Theo niet seiken gewoon komen
|
|
|
Retard
|
Wij gaan afhankelijk van de windrichting morgen ochtend naar de spot rijden IJ muidel of WIJK aan/zee
|
|
|
TBK
|
Citaat langbeest:,,Flinke HNP"
In ieder geval sterkte met revalideren Langbeest !
ps. Wil toch even wat weten ,,flinke HNP" bedoel je daarmee ,,HaNdle Pass" dan stop ik meteen met het oefenen hiervan als ik hoor wat de gevolgen kunnen zijn.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank ik ben er een uurtje of 10 op ijmuiden
|
|
|
@LaurenS
|
okiedokie uurtje of 11 Ijmuiden,ff uitslapen na feesie
|
|
|
To
|
wij ook uurtje of 11 uimuidel!
|
|
|
|
Langbeest
|
ps. Wil toch even wat weten ,,flinke HNP" bedoel je daarmee ,,HaNdle Pass" dan stop ik meteen met het oefenen hiervan als ik hoor wat de gevolgen kunnen zijn.
HNP=Hernia Nuclei Pulposi =Hernia,maar dat wist je natuurlijk
|
|
|
Retard
|
Jij en 11 uur op IJ Muidel dan sta je half nog voor me huis xD
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
HNP=Hernia Nuclei Pulposi =Hernia,maar dat wist je natuurlijk Heel veel sterkte en hoop je snel weer op het water te zien
|
|
|
Gerard
Gast
|
Goed je oefeningetjes doen he die je hebt gekregen. @Langbeest: sterkte en revalideer ze! @ Teigetje: ik heb al een tijdje last van mijn onderrug. Geen hernia, wel pijnlijk. Wat voor oefeningen helpen daarvoor?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hoop dat het ietsje meer word vandaag 16 kannet anders weer een week wachten
|
|
|
Retard
|
voor 15 knopen blijven ik en Timo niet thuis Denk ik dan maar maatje groter
|
|
|
To
|
je moeder
|
|
|
Retard
|
Die gaat niet mee hoor oprotten xD !!
|
|
|
Teigetje
|
@ Teigetje: ik heb al een tijdje last van mijn onderrug. Geen hernia, wel pijnlijk. Wat voor oefeningen helpen daarvoor? Zal effe kijken op het net of ik er wat foto's of tekeningetjes van kan vinden want met lettertjes is het een beetje rottig uitlegen. Tis toch geen kiteweer. Nee Laurens ik kom vandaag niet, heb maar een 10 he en de bomen bewegen nog niet genoeg.
|
|
|
|
Teigetje
|
Wordt vollop gevaren op scheveningen met volgens mij een strak windje, maar ja je mot waarschijnlijk de hele middag de hond uit laten Ik hoef niet zo nodig met een 13 meter het water op om een beetje lafjes heen en weer te cruisen. Ik zie trouwens geen kite op het water hoor Daarom heb ik ook geen 13 meter maarja dat schijnen jullie niet te begrijpen, net als dat ik geen last heb van ontwenningsverschijnselen Ja ik weet een rare kerel ben ik. Voor de gasten die gekite hebben ik hoop dat jullie genoten hebben vandaag Morgen middag nog badgasten naar ijmuiden als het waait Waarschijnlijk wel, ik ga dan te werk.
|
|
|
McBridges
|
Voor wat het waard is, Inmiddels mijn Hernia operatie gehad (afgelopen woensdag). Tering dat valt me tegen. Ben op de ouderwetse manier behandeld, dus met een ritsluiting van 14cm op mijn rug. Moest op deze manier doordat het een flinke HNP was op een lastige plek Nu revalideren en over 6 weken weer op het water. Hoop dat jullie veel plezier hebben morgen en maandag.
Beterschap!! Rustig aan revalideren, niet zelf in die lichtstellingen van je klimmen :-) en dan over 6 weekjes dat droogpak maar eens echt uitproberen in een te gekke sessie!! (niet alleen een beetje in de branding liggen ;-))
|
|
|
WendyH
|
Hey allemaal,
Was vandaag niet veel op bergen.. we hadden gehoopt op wat meer, hopelijk morgen beter...
Gaan er morgen nog gasten varen??
|
|
|