hallo leute ben weer terug van een heerlijk weekendje kijkduin
prima weer zelfs vandaag hele dag de zon en een mooi windje om los te gaan op de zandmotor zei het niet dat ik de spullen niet bij me had want er zou geen wind staan
LEKKER PIETJE pestlijer
nou was gisteren in scheveningen op de pkra super goed georganiseerd en er was wel wat wind net genoeg voor de coursekiters om een paar rakken te maken shit wat een boards hebben die zijn net ouwe surfboards en dat met een 17 meter dat gaat als een speertje
jerry v/d/ kop ook effe gezien zonde dat ie niet verder kwam maar de komt er nog wel onze kiter uit het noorden
nog effe de handen geschud met kevin langeree en hem de groeten gedaan van dekitekings noord holland en vooral van
DEBEUN en wel met de bekende JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kreet die welbekent was op het gehele PKRA terrein
was wel lachen maar onze filmheld Harring harrie was zeer bekent met gaat ie gaat ie draait ie draait ie dus onze filmpies zijn al wereld beroemd richard !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
was de gehele zaterdag prachtig mooi weer dus heb veel gezien aan mooie nieuwe gear maar geen best da's nie best
ze wilden de beun van alles aansmeren en er werd zelfs met een sponsorcontract gezwaaid door hadlow maar daar begin in nie aan geen tijd voor zei ik veel te veel badkamers
nou het was weer een heerlijk weekend en kan er weer tegen deze week
hele week de wind uit het noorden en ik werk op ijburg dus wat is er mooier dan een paar mooie sessies op blijburg
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA