Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ik heb je meissie nog uit het water gevist Chickenloop schoot los dus alles in de branding en in de wasmachine
Ik hoorde 't, mooie pechdag voor haar, moest ook al teruglopen van na het dorp tot de pier ivm een losgeschoten strap, klinkt bekend he
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Gisteren bij Schellinkhout een dagje IKO certificaat gehad, telde wel 70 kites in de lucht en 30 op de kant. Heb niveau 2 bijna onder de knie, moet alleen waterstart nog leren. Maar dat doe ik bij mijn 2e blok van 3 uurtjes. Ik moest gisteren ook mijn self rescue doen voor de IKO, toen voer er iemand over mijn lijnen heen en ging diegene op z'n smoel
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
ik ga zo naar de bunker ff kijken of me ribben het al weer houden.
ik ben er morgen weer. ik heb een geel bridle lijntje gevonden wat bij een park hoort, hij zit in me tas, als je er wat aan hebt hoor ik het wel
|
|
|
franco
|
haha ja bij self rescue behoor je ook eerst je lijnen op te rollen!!!!!!!!!!!!!!!!! denk aan op zee, je loopt een risico om als een rolade aan te spoelen dus conclusie dit is jouw niet goed uitgelegt , en kiter die onder uit ging was dus eigelijk jouw fout. groeten en hoop dat je hier wat van geleerd heb. franco berichtje is natuurlijk voor onse nieuwe aan komen de kiter So_Surreal
|
|
|
So_Surreal
|
haha ja bij self rescue behoor je ook eerst je lijnen op te rollen!!!!!!!!!!!!!!!!! denk aan op zee, je loopt een risico om als een rolade aan te spoelen dus conclusie dit is jouw niet goed uitgelegt , en kiter die onder uit ging was dus eigelijk jouw fout. groeten en hoop dat je hier wat van geleerd heb. franco berichtje is natuurlijk voor onse nieuwe aan komen de kiter So_Surreal Ik keek om me heen voordat ik de safety 2 trok dat er niemand in de buurt was. Toen wilde ik 10 seconde later mijn lijnen gaan opwikkelen met die speciale lus zodat er geen spanning meer op de buitenste lijn stond, maar toen voer iemand al over mijn lijnen. Ik kan nooit in 10 seconden 12 meter lijn netjes opruimen Ik zag het wel gebeuren dus riep, waardoor hij van zijn board kon springen.
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
haha ja bij self rescue behoor je ook eerst je lijnen op te rollen!!!!!!!!!!!!!!!!! denk aan op zee, je loopt een risico om als een rolade aan te spoelen dus conclusie dit is jouw niet goed uitgelegt , en kiter die onder uit ging was dus eigelijk jouw fout. groeten en hoop dat je hier wat van geleerd heb. franco berichtje is natuurlijk voor onse nieuwe aan komen de kiter So_Surreal Ik keek om me heen voordat ik de safety 2 trok dat er niemand in de buurt was. Toen wilde ik 10 seconde later mijn lijnen gaan opwikkelen met die speciale lus zodat er geen spanning meer op de buitenste lijn stond, maar toen voer iemand al over mijn lijnen. Ik kan nooit in 10 seconden 12 meter lijn netjes opruimen Ik zag het wel gebeuren dus riep, waardoor hij van zijn board kon springen. Wah wil niet bijdehand zijn ofzo, maar is in het weekend nou niet een beetje heel erg ongelukkig tijdstip om zulke dingen te proberen op zo een belachelijk drukke spot? Maargoed, geen gewonden of kapot materiaal dus dat gaat allemaal nog goed
|
|
|
So_Surreal
|
haha ja bij self rescue behoor je ook eerst je lijnen op te rollen!!!!!!!!!!!!!!!!! denk aan op zee, je loopt een risico om als een rolade aan te spoelen dus conclusie dit is jouw niet goed uitgelegt , en kiter die onder uit ging was dus eigelijk jouw fout. groeten en hoop dat je hier wat van geleerd heb. franco berichtje is natuurlijk voor onse nieuwe aan komen de kiter So_Surreal Ik keek om me heen voordat ik de safety 2 trok dat er niemand in de buurt was. Toen wilde ik 10 seconde later mijn lijnen gaan opwikkelen met die speciale lus zodat er geen spanning meer op de buitenste lijn stond, maar toen voer iemand al over mijn lijnen. Ik kan nooit in 10 seconden 12 meter lijn netjes opruimen Ik zag het wel gebeuren dus riep, waardoor hij van zijn board kon springen. Wah wil niet bijdehand zijn ofzo, maar is in het weekend nou niet een beetje heel erg ongelukkig tijdstip om zulke dingen te proberen op zo een belachelijk drukke spot? Maargoed, geen gewonden of kapot materiaal dus dat gaat allemaal nog goed Nja het was al rond 18:00 toen het leger werd en ik was aan de buitenkant van het gebied aan het oefenen. Was niet echt mijn schuld volgens mij, hij zag niet goed dat mijn lijnen daar lagen. Maar volgende keer blijf ik ook even beter om me heen kijken op het moment dat mijn lijnen er nog liggen. Weer iets geleerd
|
|
|
Tim_GTS5
|
Als er een kite in het water ligt dan liggen er ook lijnen dus degene die erover vaart kijkt gewoon niet uit lijkt mij hoor.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Schuld van degene die eroverheen voer, als het echt druk is is het niet slim om self rescue te oefenen maar zo te horen viel het wel mee.
|
|
|
So_Surreal
|
Ik moet wel zeggen dat ik de community zelf heel erg vriendelijk vind kijk nu al uit naar komend weekend.
|
|
|
Vloot
|
Weekend morgen gaan we weer beulen rossen en rammen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgenmiddag ben ik er weer klaar voor om met een pakkie te varen of zou ik nog alleen met een broekie kunnen varen word schell en ben er rond een uurtje of 4 JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mocht je me niet herkennen ben een beetje gekleurd
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Je lijkt wel op een Egyptenaar, zo zwart ben je. Wanneer gaan we weer. Morgen kan ik denk ik niet. Neem wel mijn spullen mee. Als het lukt, kom ik ook na het werk. Kijk wel even. Zal wel weer koud zijn na een weekie in 35 graden varen Hans. Brrrrrrrrr. Voorspellingen zijn voor morgen nog niet echt fantastisch. Nou ja, we zien wel.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
moest zelfs mijn legitimatie laten zien vandaag bij het halen van materialen tjonge tjonge nog geen daggie gewerkt en heb nou al heimwee naar verleden week morgen is het nog droog woensdag volop regen donderdag kan ik ook varen wil het wel bijhouden nu na die superweek ze komme ni van me af zie je wel john ben wel al met de movie bezig deze week zeker klaar
TITEL
NH KITEKINGS ON TOUR EL GOUNA 2012 THE AFTERPARTY
BINNENKORT IN DIT THEATER
|
|
|
BdB
|
Hey.. Supergier ik heb je gemist vandaag ...zeker naar jullie secrectspot geweest .. Maar ik zag dat het ook daar steeds drukker wordt .. Windtje was trouwens weer lekker op Schell...ruim 3.5 uur op het water gestaan met mijn 9 mtr goed gepowerd . Jochem.. heeft nog een serie mooie foto,s gemaakt ik plaats er wel een paar .. is er een link waar de foto's op staan, benieuwd of er nog een rode airush op staat :-)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nee er is geen link ..ik heb een aantal foto.s toegestuurt gekregen maar daar staat geen rode Airush op....
|
|
|
BdB
|
Okee jammer :-) thanks voor de moeite woensdag in de herhaling
|
|
|
|
|
|
|
|
the littleman
|
Zijn er morgen ochtend nog gasten die ver en hoog gaan op schellie zag 30 knopen staan voor de vroege ochtend. En ik ben vrij
|
|
|