On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
We gaan binnenkort eens een paar mooie fotootjes schieten op Schellie, Sander Die Nikon D4 maakt ook echt supergave foto's hoor. Tjezus nou. Als het ff kan morgen een... poepwater sessie! @PeeWee en Leon sterkte!
|
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Zo top sessie geboekt @ wijk vanmorgen vroeg om 6.45 op het watertje tot 9.00 lekkel gevare
Kon je niet meer slapen , zes uur mijn bed uit om te kiten doe ik alleen op vakantie ja joh, me slaap was op, morgen uit het werk het water weer op, hoop rond 13.00 klaar met werken te zijn, word iedergeval lekker weer zonnetje, tijd voor de shorty's Wat zit die Ion Apex toch lekker zeg,
|
|
|
GetHigh
|
@PeeWee Dat klinkt niet goed! Als er een bult op je rib komt kan je er vanuit gaan dat ie gebroken is. Dat is in elk geval wat ik te horen kreeg... Sterkte ermee.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Hoezee, gisteren weer eens een ouderwetse klapper gemaakt op Schellie . Nu een flinke bult op mijn ribbekast en dat met een impactvest aan. Voorlopig even unhooked springen in de ijskast zetten. See joes Dit had ik vorig jaar ook, bij mij is het kraakbeen wat beschadigd is. Heb nu een bult op m'n ribben die nooit meer weg gaat, heb er geen last meer van. Dacht eerst ook dat ik een rib gebroken/gekneusd had maar het viel uiteindelijk dus mee. Bij mij kwam het doordat m'n trapeze spreaderbar tussen m'n ribben knalde, gelijk een nieuwe trapeze gehaald (mystic warrior 3) waarbij er meer bescherming om de spreader bar zit (had een dakine).
|
|
|
robbertvandermeer
|
Gaan er morgenochtend/middag nog gasten naar Wijk? Kan tot 14:30 varen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgenmiddag misschien schellie en de 9m laten fixen , niksschelpen op wijk !
|
|
|
@LaurenS
|
Ik kijk morgen ff waar de beste wind is, ben de heule dag vrij......Lekkah En nog van harte Robbert
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
heb hetzelfde gehad met mijn trapeze frank 82 jaar of 7 geleden maar blijft toch altijd een gevoelig punt
|
|
|
Giertje
|
Wind morgenochtend! Eerst even het haringritueel en dan naar Schell of Wijk?
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
heb hetzelfde gehad met mijn trapeze frank 82 jaar of 7 geleden maar blijft toch altijd een gevoelig punt
Idd, soms als je raar ligt of een tik er op krijgt is het niet lekker maar normaal gesproken heb ik er geen last van.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Morgen rond een uur of 11/12 op wijk.. Mits er wind is natuurlijk. Thanks voor de felicitaties!
|
|
|
|
franco
|
Waar zien jullie wind voor van daag sta op het dak en het is wind stil????????????????????
|
|
|
@LaurenS
|
Waar zien jullie wind voor van daag sta op het dak en het is wind stil????????????????????
Geduld mijn zoon ,vanaf 13:00, 5 bft in aantocht
|
|
|
franco
|
Ja jaaa en wie voorspeld dit, piet potlood zeker! Maar ja ik moet om half 5 bij de tandarts zijn, daarna maar kijkenof ik nog tijd heb mij zoon! Haha. (wendy_kitesmiley)Hoop morgen ook weer eens onder een steen vandaan te kruipen en weer eens naar schelle te gaan! Marco blijf jij maar gewoon onder je steen liggen, je licht mij daar best hoor.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ja jaaa en wie voorspeld dit, piet potlood zeker! Maar ja ik moet om half 5 bij de tandarts zijn, daarna maar kijkenof ik nog tijd heb mij zoon! Haha. (wendy_kitesmiley)Hoop morgen ook weer eens onder een steen vandaan te kruipen en weer eens naar schelle te gaan! Marco blijf jij maar gewoon onder je steen liggen, je licht mij daar best hoor. Kijk, dat zijn mooie verwensingen, Franco....
|
|
|
@LaurenS
|
Zit nu op schellinkhout en ik verwacht dat ik wel met mijn 11 meter kan varen,trekt al aan naar 16 knots
|
|
|
|
Vloot
|
Top ga zo ff lekker t stof van me kites afblazen op schelli
|
|
|
@LaurenS
|
Was weer een lekkelll daggie op Schell .beetje aan/uit windje maar rond half 5 trok ie nog ff lekker door,weet waar die wind ineens vandaan kwam ?? ,maar zag voor die tijd nog wel een groen VW bussie wegrijden
|
|
|