surfingden
|
Heerlijk middaggie op schell zon wind corrona ennnnn me nieuwe torch 2013
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Blijft een mythe Frank (al klopte het "toevallig" vanmiddag) Lekker belangrijk! Heerlijk zomers dagje op schell met een zonnetje... Op naar de volgende sesh... Mooi kiteje surfing D je ging er lekker mee Voor de details:
|
|
|
|
|
|
|
audi
|
Ries ga jij nog naar fehrmarn of ga je de wind ergens anders zoeken?
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Doen jullie allemaal goed heren. Ik heb mijn meissie lekker van haar werk opgehaald en doorgereden naar Zandvoort om een happie te doen bij een strandtent. Ook erg lekker. Was er nog één aan het varen met een Torch, maar die kwam niet echt lekker weg. Nou die kleine in bed gooien en een filmpie kijken.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Niet zo heel veel gemist dus gisteren Ffschuttingen en palen klaar gelegd bij de bouwmarkt. Kan ik zaterdag mooi een nieuwe schutting plaatsen.
|
|
|
|
audi
|
Ik ga wel omdat er ook nog genoeg andere dingen te doen zijn. En ik kan toch niet de hele dag op het water staan. En een paar dagen rust zonder vrouw en kinderen is ook wel eens lekker.
|
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Ik weet bijna zeker dat ik een kitedag mis. Het waait hier lekker in Purmerend. Maar helaas we krijgen visite het kost dus meer dan alleen een kitedag.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ger, je mist nu minder dan gisteren te hebben gemist Toen was t goed, nu is t matig.... of je behoort tot t gilde Flysurfers
|
|
|
Jelle
|
westelijk kustgebied vrij krachtig, 5, en vanmiddag kortdurend krachtig, 6.
zegt knmi, windfinder zegt 3
!@!!!!!!!
|
|
|
Vloot
|
Dan ga ik vanmiddag wel ff kijken op edam
|
|
|
|