Tips varen Mako 140

Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #25 Maart 29, 2010, 19:21:39
edit2Rapporteer  
@ Reflex - Neem even contact op met Wicher van Kitebase. Meer bij jou in de buurt.

Ik zou het niet weten want nergens op hun site staat er waar ze gehuisvest zijn Wink Rudo dat is erg jammer om te horen joh. Is een leuk aanbod en ik ben altijd voor het motto, slopen is betalen dus dat komt goed. Indien ik dus niet via OR/SC of Kitebase een testboard kan krijgen neem ik contact met je op.
Morres

Antwoord #26 Maart 29, 2010, 21:28:28
edit2Rapporteer  
slopen=kopen idd Grin
KappuhH

Antwoord #27 Maart 29, 2010, 21:44:11
edit2Rapporteer  
Brokken = dokken

Maar Nick, als je hem gebruikt voor lowwind in de golven. kun je dan niet beter een echt golfsurfboardje of (wat ook heel briljant gaaf schijnt te zijn) een waveskim kopen?
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #28 Maart 29, 2010, 22:06:45
edit2Rapporteer  
slopen=kopen idd Grin
Brokken = dokken

Maar Nick, als je hem gebruikt voor lowwind in de golven. kun je dan niet beter een echt golfsurfboardje of (wat ook heel briljant gaaf schijnt te zijn) een waveskim kopen?

varen => kopen Smiley
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #29 Maart 29, 2010, 22:59:49
edit2Rapporteer  
Hendrik, uiteraard is dat 1 van de opties die ik open hou maar dat is weer het andere uiterste en zie ik niet echt zitten. Echte grote golven heb je op mijn spot niet en een waveboard is weer te zwaar en groot. Ik zoek in de Mako geen lowend vergroting maar meer fun in het lowend van mijn kite. Dus waar je nu met je freestyle board wat heen en weer vaart met soms bij een windvlaag wat wakestyle moves wil ik met de mako iets meer carven in de golfjes die er zijn.
Wicher

Antwoord #30 Maart 30, 2010, 17:31:35
edit2Rapporteer  
KiteBase  is gevestigd in Hippolytushoef, (kop Noord Holland) Als je de Mako wilt testen kan je gewoon mailen naar: info@kitebase.nl
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.