Steef S
|
Hey dude!
Ik kom zelf uit Breda en ken ook wel een paar andere gasten hier die ook kite! Moet je snel is meegaan naar oostvoorne:)
Groetjes Steef
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Dit weekend kwam ik een meisje uit Breda tegen op Neeltje-J.. Ik heb in het begin van de dag met haar gekletst; leuke, gezellige meid.
De hele dag kwamen we elkaar op het water tegen ........Laaaaaaaange sessie ...
Ze gaat vaker vanuit Breda naar V-polder/Neeltje Jans in een gele Panda ...
Als ik haar weer tegen kom, zal ik haar tippen .......
|
|
|
Steef S
|
Thanks Limbo!
|
|
|
Thierry
Logs: 0 | 28 uur
|
chill steef, moet zeker een x gaan kiten dan. woensdag ziet er redelijk uit!
|
|
|
Steef S
|
Woensdag zag er gisteren nog niks uit maar is gelukkig al weer verbeterd:) Word knallen!!!! Yeah!
|
|
|
|
Steef S
|
Volgens mij heb ik weer is een heerlijke dag gemist.. niks man... Ik had vanochtend de wekker gezet.. ff gekeken op windfinder en daar bleek dat het niet harder ging waaien dan 15 knopen. Totdat ik vervolgens rond een uurtje of 2 vliegerweer check, blijkt het in een keer foking 18 tot 20 knopen te waaien! Toen was het alweer te laat voor mij om te vertrekken aangezien ik om 6 uur al weer thuis moest zijn
Balen........
|
|
|
Thierry
|
Gister was lekkere wind!! Of en toe wat buien tussendoor en dikke windvlagen maar chill gekite!! Volgende x beter Steef!!
mzzl
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Hey Thierry
Heb je zin om morgen te gaan kiten? Ben morgen toevallig in Breda en het lijkt me gezellig om te gaan kiten, bv in oostvoorne. Groetjes
|
|
|
|
arnoldd
|
zeg maar een tijd ? welke spot ?
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Ga morgen met Jeroen naar oostvoorne. Gezien de wind moeten we er wel vroeg bij zijn. Volgens Guru pro: 8:00 14 knp. afnemend 15:00 11 knp.
|
|
|
arnoldd
|
ok en waar kan ik jullie aan herkennen ?
|
|
|
Thierry
|
Wil rond 8 uur gaan rijden! Moet 's middags weer richting Breda! Kun je dan? Mail me ff je adres haal ik je daar op!
|
|
|
|
arnoldd
|
ja dat is goed ik woon eer een half uur vandaan dnek dat ik maar op eigen vervoer ga hoelaat zijn jullie daar?
|
|
|
Thierry
|
Zie dat je met eigen vervoer gaat Arnold. Ben om 9 uur op de parkeerplaats oostvoorne te herkennen aan tas met blade board! Jij?
|
|
|
paul56
|
ik kan niet zo vroeg mn bed uit, hoor. Zal er pas rond 10:00 zijn. Blauwe saab cabrio. Kite: Best waroo. wij zijn nog beginners. Dus je kan ons herkennen aan de waterstart
|
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Ik haak graag aan! Ben te herkennen aan een bordeaux rode Peugeot, Kite: groenwitte F-one Ben ook een beginner, Paul, dan kunnen we mooi samen gaan waterstarten Ik probeer er tussen 9 en 10 te zijn Tot morgen, groetjes Marijtje
|
|
|
arnoldd
|
hey ja ik ben te herkennen aan een gele caddy met zand erover erop heb een rode airrush of een rode gaastra jeckyll en een groen/rood fanatic bord en beginner dus haha
maar oostvoorne meer bij die kite school of t strand wat aan de noordzee grenst ?
|
|
|
paul56
|
wij lopen meestal niet zo ver, maar wel voldoende afstand van de broedplaats (verboden gebied). Dus waar ook de scholen zitten
|
|
|
A3aan
Geen avatar
|
Hej ! ik kom ook uit Breda! als je een keer mee wilt laat maar weten.
|
|
|
arnoldd
|
ok jullie zien me morgen daar ik ben er ook tussen 9 en 10 tot dan !!
|
|
|