Egypte el gouna

wimmel

Februari 28, 2005, 00:54:04
edit2Rapporteer  
Hallo,
Ik heb een vraagje over el gouna is iemand hier gewweest en welk hotel.
Kennen jullie misschien ook hotel dawar el omda ligt dit ver van strand.
Is er in de buurt beetje goed te kiten of moet je ergens met busje of boot naar het strand?

Alvast bedankt m.v.g. Wim
Emiel

Antwoord #1 Februari 28, 2005, 09:47:44
edit2Rapporteer  
er komt van hanglos een soort van egypte trip van de zomer. we gaan dan met zon 10 man naar el gouna (21juli en dan maand) zoek ff op hanglos voor meer info en hou het in de gaten want er komt binnenkort topic met overzichtje
Mr. Indigo

Antwoord #2 Februari 28, 2005, 11:27:43
edit2Rapporteer  
hi Wim,

El Gouna zeker goede (kite)keus. Je kan kiten bij the Mangrovy Beach. daar zit kitepower-elgouna.com.
perfecte stek. wel veeeeel duitsers, maargoed. zit geen hotel aan trouwens. dichtst bij is hotel Oceon View, 10min lopen ofzo. je kitegear kan je bij de club achterlaten dus dat is geregeld. verder is ElGouna redelijk "gemaakt/nep" oord, geen opdringerige egyptenaren dus, maar ook niet echt sfeervol. (is mijn mening).
Anyway; prima kitestek, hoewel het daar toen ik er vorig jaar was (oktober) fuckin'druk was!! ik vind persoonlijk Colonawatersports als locatie beter, maargoed.
en verder zoeken; staat meer dan genoeg op hier of op andere sites. het hotel wat je noemt ken ik niet, vraag ff of het bij de haven ligt, zo ja is prima, zo niet kan je met busje of tok-tok; brommertaxi, voor een eurootje per rit oid.
have fun

trouwens: daar nog wel een trip gemaakt met een man of 10 naar een onbewoond eiland op 1,5 uur varen (tivila oid) dan was toch zeker wel de mooiste stek waar ik ooit geweest ben!
lars

Antwoord #3 Februari 28, 2005, 23:59:04
edit2Rapporteer  
He, Ocean View in El Gouna is cker een aanrader!!! Dicht aan het strand en echt een superspot om te kiten!!

Ik ben er helaas zelf niet geweest maar mijn zus is er een mmand of 4 geleden geweest en het was er helemaal top!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.