Mr. Indigo
|
hi Wim,
El Gouna zeker goede (kite)keus. Je kan kiten bij the Mangrovy Beach. daar zit kitepower-elgouna.com. perfecte stek. wel veeeeel duitsers, maargoed. zit geen hotel aan trouwens. dichtst bij is hotel Oceon View, 10min lopen ofzo. je kitegear kan je bij de club achterlaten dus dat is geregeld. verder is ElGouna redelijk "gemaakt/nep" oord, geen opdringerige egyptenaren dus, maar ook niet echt sfeervol. (is mijn mening). Anyway; prima kitestek, hoewel het daar toen ik er vorig jaar was (oktober) fuckin'druk was!! ik vind persoonlijk Colonawatersports als locatie beter, maargoed. en verder zoeken; staat meer dan genoeg op hier of op andere sites. het hotel wat je noemt ken ik niet, vraag ff of het bij de haven ligt, zo ja is prima, zo niet kan je met busje of tok-tok; brommertaxi, voor een eurootje per rit oid. have fun
trouwens: daar nog wel een trip gemaakt met een man of 10 naar een onbewoond eiland op 1,5 uur varen (tivila oid) dan was toch zeker wel de mooiste stek waar ik ooit geweest ben!
|